15 lutego 2017

o.

Jeszcze chcesz mnie obrażać? :o
To wtedy z takim macaniem poczeka na pokój bez kamer :p
Może niech sobie zrobi metalowe usta, które mogłyby sobie "spacerować" niczym rączka xD 
/W końcu ja ciebie, co ty mnie :*
/Ma odciąć sobie usta i zrobić metalowe wargi, które będzie mógł zdejmować i odkładać na stoliczek nocny? Jeszcze bardziej creepy niż łapka :P
W: Nie miałaś może jakiejś wizji? Wiesz, z jakim się zadajesz takim się stajesz?
 Steve nęka mnie o to samo, ale nie potrafię tego zrobić. Poruszam rzeczami za pomocą umysłu, to potrafię świetnie, potrafię namieszać komuś w głowie, ale nie potrafię go odnaleźć. To jest... ogrom miejsca i umysłów to przeszukania. To zbyt wiele
S: i tak wspomnisz
 Zapamiętam.

1 komentarz:

  1. Ale ja Ci serca nie łamię :*
    Nie no, może sobie zrobić metalowe ochronne nakładki xD już będzie lepiej xD

    W: a znasz ludzi z którymi Izanami się kontaktowała?
    S: Poprosiliście kogoś z zewnątrz o pomoc?

    OdpowiedzUsuń