17 kwietnia 2017

o.

Ja aż książkę przeczytałam, która też ma kompletnie inne zakończenie xD Dzwonnik z Notre Dame 2 ogl powinien nie powstać xD
Tak xD 
/Tak, wiem. O ile pamięć mnie nie myli - Esmeralda powinna zostać powieszona, a Quasimodo zdecydowałby się na śmierć głodową, nie będąc w stanie odejść od jej ciała. I chyba powinien był zabić Frolla. Nie jestem już pewna, jakie są różnice. Nie zmienia to jednak faktu, że nawet pomimo nich animacja jest znacznie bardziej dojrzała od większości Disney'owskich bajek, a kontynuacja... To chyba jedna z tych kontynuacji, które powstać zdecydowanie nie powinny.
/Może stracę w twoich oczach, ale jakoś nie rozważałam kupna tego :P
S: To z chęcią ci zakupie. A jakie masz ulubione wspomnienie z Buckym prócz ślubu i przełomu w górach?
 Sam nie wiem, naprawdę nie potrafię wybierać... Pierwsza randka? Byliśmy nieco spięci, bo było to nasze pierwsze takie wyjście, ale właśnie dlatego jest takie ważne. Choć była jedną z wielu kolacji, na które się wybraliśmy, to jednak była czymś zupełnie inny. Nie wiem... Nie potrafię tego opisać, ale... Ta niezręczność i pierwsze razy sprawiała, że była taka wyjątkowa.
B: Haha miłość jest ślepa jak to mówią, nie?
 Nasza jest ślepa, głucha, a do tego chyba nieco nie do końca rozwinięta jak trzeba. Ale wspaniała mimo swojej ułomności!

1 komentarz:

  1. A Febus miał się ożenić z jakąś tam kobitką, z którą romansował równocześnie? Też już nie pamiętam, a nie chce mi się sięgać po książkę, którą mam na wyciągnięcie ręki xD
    Ale powstała bo pierwsza część dobrze się sprzedała xD Wgl bardzo podoba mi się piosenka, którą Cugowski Piotrek śpiewał z Jankowskim i tym francuzem xd Choć i tak jak dla mnie nic nie pobije Once Upon a Time w wersji rosyjskiej xD
    Haha ja nie mam nic xD

    S: Pierwsze razy ponoć zawsze są magiczne.. Ale w waszym życiu czegoś jak nuda czy monotonia to nie ma.
    B: No ba! Wszyscy was uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń