25 kwietnia 2017

o.

Zakupi sobie olej kokosowy czy coś w ten deseń i bedzie się smarować xD albo Steve go będzie smarowac i zero rozstępów xD czyli aktorzy byliby za teraz tylko trzeba scenarzystów dorwać xD 
 W sumie ten olej to nie taki głupi pomysł. W Wakandzie słoneczko świeci, więc jeśli Bucky postanowiłby przebywać na zewnątrz przez dłużysz czas, metalowa proteza pięknie by mu się rozgrzała i miałby podręczną patelnię i to z olejem :P! Żadna bezludna wyspa mu niestraszna!
D: Zmienisz zdanie
 Może. Kiedyś. Teraz wyznaję zasadę "Zero kontaktów damsko-męskich, które wykraczałyby poza relacje przyjacielsko-zawodowe lub konieczność skopania typowi tyłka". 
S: czyli?
 Czyli...? "Czyli co by ułatwiło"? Czy jednak bardziej "czyli czym to jest"? A może "czyli dlaczego nie jest to takie proste"? Cóż, po prostu mam rodzinę i gdyby kierowanie się jedynie myślą o niej, rozwiązywałoby wszelkie problemy, byłoby wspaniale. Ale tak nie jest.
B: juz mi kiedyś coś sugerowales
 Ja coś ci sugerowałem? Jestem bardzo ciekawy, cóż to takiego było i kiedy to robiłem.

1 komentarz:

  1. N- była kiedyś "rozmowa" z Buckym i na pytanie co mogę dla niego zrobić (czy jakoś tak) wystawiłas gifa (bez słów) z tym jak wypycha sobie policzek xD jeśli nie pamiętasz xd


    Będzie mógł jeść ciepłe śniadania? Jajecznice z papuzych jaj? :p trzeba mu zrobić zapas kosmetyków z Ziaji przeciwko rozstepom, ciekawe czy już dostał coś takiego od fanow? :p


    D: Potraktuj to jako dodatek do tego?
    S: Ale słodko! Po raz pierwszy tak powiedziałeś, Bucky pewnie się cieszy.
    B: Dobrze juz wiesz

    OdpowiedzUsuń