27 kwietnia 2015

Ana Morgan

Wszyscy: Jakie macie sposoby na stres? Co robicie, żeby się nie stresować?
N: Zwyczajnie nie myślę o tym, co mnie stresuje. W moim przypadku zawsze zdaje to egzamin :)
Kiedy robiłam prawko, przy pierwszym podejściu tak się przejmowałam, że zasnąć nie mogłam i oblałam. Przy drugim nie zajrzałam do materiałów na 24 h przed egzaminem i zupełnie nie zawracałam sobie tym głowy i się udało.

Sam:
Idę pobiegać, powspinać się- zwyczajnie muszę porządnie się zmęczyć.
Clint:
Grzebie w starym sprzęcie, strzelam do ruchomych celów- świetnie zajmuje to umysł, ćwiczę, idę się napić. Zależy od sytuacji. 
Bucky:
Staram się odprężyć w choć minimalnym stopniu. Panuje nad oddechem, rozluźniam mięśnie, przekierowuję myśli choć na chwilę na inne tory.

3 komentarze:

  1. Wszyscy pięknie! N twoja odpowiedź najbardziej przypadła mi do gustu, bo sama często tak robię. Zajmuję się czymkolwiek, by tylko oderwać myśli.
    I Bucky postarałeś się, brawo! I przyznaję ci racje. Twoja metoda jest najbardziej przydatna, gdy stresujący moment (np. dajmy na to egzamin na prawo jazdy) jest już za moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat się kończy. Zaczynacie chwalić Bucky'ego. Zgroza :P

      Usuń
    2. Może zasłużył, ale pewnie i tak prędzej czy później znów mnie czymś wkurzy ^^

      Usuń