4 września 2015

Blue Greyme

Ayyy liceum. Przepraszam, juz jestem :)
Przeczytałam #11 ♡♡ najcudowniejsze!
Szczerze? Średnio mi sie podoba pan Leto w tej roli ale charakteryzacja -co fakt to fakt- jest genialna. Jego geny tez xD
A no właśnie, jak tam w liceum?
Fakt, charakteryzacja pana Leto też nie bardzo przypadła mi do gustu (i patrząc na pierwsze opinie- nie tylko mi), ale mam nadzieję, że nadrobi to grą. Oglądałam kilka filmów z tym panem i jest całkiem dobrym aktorem, więc na pewno nie położy roli.

I jakoś tak przeczuwałam, że #11 przypadnie ci do gustu. Sama nie wiem dlaczego ^^ 
Yelena: mam szacunek do ludzi ktorzy to robią. Chodzi mi tu o szycie pleców. I całej reszty. Ja nie odnalazłabym sie w tej branży bo jak widze troche za duzo krwi to potrafie zemdlec :/
Co oglądaliście? :> 
Sama kiedyś, jeszcze jako dziecko, panicznie bałam się igieł. Serio, płakałam na sam widok strzykawki i ciotka Olga z nic nie mogła zaciągnąć mnie na szczepienie. A kiedyś strzykawki i igły wyglądały jeszcze straszniej niż teraz. Teraz może już nie uciekam z krzykiem, ale to ciągle gdzieś tam we mnie siedzi. Mimo tej całej... praktyki.
Edwarda Nożycorękiego. Ciężko znaleźć dobry film o o drugiej nad ranem. Dopiero potem zorientowałam się, że to był trochę nietrafiony wybór.
James: wierze!
Kajecika nie mam ale bardzo lubie to słowo. Śmiej sie lub nie ale napisałam ten cytat na karteczce (różowej, bo tak) i przykleiłam nad biurkiem. Czytam go praktycznie codziennie i przyznam ze to dośc motywujące. Dziekuje.
Och no proszę cię, znowu? Już któryś raz coś mądrego wychodzi mi całkiem przypadkowo, a ja tą mądrość zauważam jako ostatni.
I mogłaś sobie darować wspominanie karteczek. Może przyczepiłaś ją sobie magnesikiem z kwiatuszkiem?

2 komentarze:

  1. Leto wygląda świetnie w roli Jokera, wreszcie będzie jakaś porządna ekranizacja ten postaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie jest!
    W filmach go co prawda nie widziałam ale według mnie niech zostanie przy spiewaniu bo całkiem nieźle mu to wychodzi. Moze jestem lekko zniechęcona przez tą całą pompe wokoł Sucide Squad. Na początku było okej ale teraz zdecydowanie mi sie przejadło.
    Pfff, prosze cie. Wszystko co naskrobiesz mi sie podoba. Mam szacunek do twojej twórczości ktora zdecydowanie za czesto łapie mnie za serduszko.

    Yelena: Depp zawsze pasuje! Nastepnym razem moze celuj w komedie. Albo Star Wars.

    James: no ale hej, to chyba dobrze? Mądry jestes, ciesz sie.
    No wybacz, karteczka samoprzylepna tym razem.

    OdpowiedzUsuń