6 września 2015

Blue Greyme

Strasznie jest!
W filmach go co prawda nie widziałam ale według mnie niech zostanie przy spiewaniu bo całkiem nieźle mu to wychodzi. Moze jestem lekko zniechęcona przez tą całą pompe wokoł Sucide Squad. Na początku było okej ale teraz zdecydowanie mi sie przejadło.
Pfff, prosze cie. Wszystko co naskrobiesz mi sie podoba. Mam szacunek do twojej twórczości ktora zdecydowanie za czesto łapie mnie za serduszko.
Pocieszę cię- "strasznie" to będzie za dwa lata w maju ^^
Nie zauważyłam jakiejś wielkiej pompy wokół SS aka "Legionu Samobójców"- serio? Jaki geniusz wpadł na takie tłumaczenie? Promocja nie jest tak nachalna jak choćby przy AoU, bo tam miałam wrażenie, że jeszcze trochę i niedługo Avengers wyskoczą mi z lodówki. Zeszyty, spoty, jogurty, wody mineralne, piłki, plecaki, koszulki i jeszcze nie wiadomo co jeszcze. Promocja DC wydaje się być dużo skromniejsza.

Masz więc o niej opinie zupełnie przeciwną do mojej. Mnie znów trafia szlag i po raz trzeci piszę #12 od początku, bo ciągle wydaje mi się, że wszystko jest do niczego, i że powinnam ująć to inaczej. Zawsze mam wielkie problemy z zaczęciem tekstu :/
Yelena: Depp zawsze pasuje! Nastepnym razem moze celuj w komedie. Albo Star Wars.
Och tak, zgodzę się, Depp zawsze pasuje.
Nie wydaje mi się, by komedie mu się spodobały. Nie wydaje mi się, by cokolwiek mu się spodobało. Jest na to zbyt sztywny. Nic dziwnego, bo facet to chodzący kłębek nerwów.
James: no ale hej, to chyba dobrze? Mądry jestes, ciesz sie.
No wybacz, karteczka samoprzylepna tym razem.
Cieszę cię, nie widać?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz