21 marca 2016

Anonimowy

N: Mam pytanie.Naprawdę istnieje paring Bucky/Ava? Bo znalazłam to: [link], a potem porównałam to z tym : [link] i wyszło mi, że to ona - włosy, kurtka, spodnie, szalik itp. I czemu czytając o Lukinie mam wrażenie, że miałaś na myśli coś czego zdecydowanie na myśli mieć nie powinnaś i że robił brzydkie rzeczy >:(? 
/Dlaczego "naprawdę" :P? Spokojnie, nie zamierzam Bucky'ego z nikim parować. A na pewno nie do czasu CA:CW, bo kto wie, może nastąpi tam wielki plot twist i Bucky z Pepper wpadną sobie w ramiona?
/Ale przechodząc do sedna - nie miałam pojęcia, że ktoś naprawdę mógłby ich parować. Wiele ich łączy, jasne, ale przecież Ava jest dla Bucky'ego o wiele za młoda. Jasne, miłość nie wybiera, ale jestem w stu procentach pewna, że Bucky prędzej całkowicie zerwałby z nią kontakt, niż wdał się z nią w romans. Oczywiście z przekonaniem, że tak będzie dla niej lepiej.
/I miałaś słuszne wrażenie, bo zły człowiek ze mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz