5 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

#1 Hahahahahaha mięso sokiem z pomarańczy też można pokropić? Chyba. xD
Asgardzka magia i Stucky? Woho, tego to nie grali, przynajmniej nie szukałam takich ekscesów xD choć tu jakby miałam taki dramat romantyczny na myśli, ale! To ma być Twoja interpretacja słów a nie intencja wypowiadającego/piszącego je czytelnika xD
Banan posypany kakao jest dobry tak nawiasem mówiąc xD Kurczę, ale Bucky jedzący lewą ręką banana może być trochę fajtłapowaty? xD Chyba, że będzie mieć wyrobioną dłoń xD Jakkolwiek to brzmi xD
Jak potrzebujesz haseł do m/m bądź będziesz potrzebować to ja dla nich podobieram coś xD Powiem Ci, że długo już czytam czy to ff czy opowiadania własne i mnie cieszy to, że autor czegoś próbuje, nawet jak nie wychodzi to - to zawsze jest jakaś lekcja xD
#2  Ja tak tylko z nawiasem przylatuję tu - nie trzeba nawet odpowiadać xD Ale przy pierwszym gifie odtworzyło mi się radio w głowie i Kaśka Cerekwicka - "I choćbyś upadł na kolana i choćbyś błagał" xD
/Yep, da się. Szczególnie popularny jest schab z pomarańczami. Sprawdziłam ^^
/A czy asgardzka magia i dramat romantyczny muszą się wykluczać? Uwielbiam pisać dramy, a Stucky to drama sama w sobie, więc mam nadzieję, że mi się to uda. Pomyśl tylko - Steve wrzucony do przeszłości i zmuszony do patrzenia na "starego" Bucky'ego, doskonale wiedząc przy tym, jak Barnes skończy, ale jednocześnie nie mogący niczego zmienić, bo mogłoby to mieć zbyt duże konsekwencje. Jest drama? Jest :P!
/Banana i kakao da się połączyć w niejedno ciasto. Kiedyś Bucky miał talent do robienia kugla, więc kto wie, może i z murzynkiem mu się uda. A i będzie miał ułatwienie, bo nie musi korzystać z rękawic przy chwytaniu blachy. Wystarczy, że użyje lewej ręki.
/Cóż, jeśli chcesz podrzucić jakieś stosowne do tego hasła - nie będę wybrzydzać, bo tylko ułatwisz mi tym pisanie :)

/Wiesz, ciągle mam w głowie myśli Bucky'ego z miniaturki o tym, że "Lubił myśleć o tym, jak zmuszają go do klęczenia przed sobą" i ten cytat o błaganiu brzmi dość... dwuznacznie :P
Stary kocham Cię! Serio, zaraz ze śmiechu zejdę więc mam nadzieję, że prócz zabijania na pamieć umiesz trochę pierwszej pomocy, jak coś nie musisz mi w usta dmuchać xD Tylko uciskaj xD
Ah i pewnie nie kocham Cię tak mocno, jak kochasz Steve'a i pewnie go byś podmuchał xD 
/Wcale nie jestem stary. Albo dobra, jestem, ale trzymam się rewelacyjnie jak na swój wiek. No, z małymi wyjątkami, ale my nie o mojej urodzie. Tak, znam jakieś tam podstawy pierwszej pomocy. Połatać się potrafię, a to już coś.
/I podziękuję za dmuchanie Steve'a, naprawdę. W drugą stronę tym bardziej. Mam wystarczająco dużo traum.

1 komentarz:

  1. Nie byłam pewna co do ciała ludzkiego, ale może by taki Steve zlizałby z takiego Bucky'ego sok z pomarańczy? O Boże, dopiero 18 a ja takie rzeczy wypisuję ;o ale jak jesteśmy przy tym to dam hasła xDDDD Po angielsku, co by w ojczystym języku nie grzeszyć przed 22 xD :
    multiple orgasms, light Dom/Sub, anal fingering, anal sex, blow job, rimming xD i niech będzie orange juice xD
    I nie mogący go dotknąć, bo nie Bucky z przyszłości nie przyznał się od kiedy coś więcej do niego czuje xD

    Może oni będąc razem mieliby takie zapędy, jakby nie patrzeć 70 lat rozłąki do nadrobienia z młodzieńczą werwą i możliwościami? Jak Edward i Bella, tak? Ponoć mogli dużo bez przerw xD

    A kogoś potrafiłbyś połatać?
    A ponoć oddechem można się uspokoić xD taką terapię byś miał właśnie na te swoje traumy xD

    OdpowiedzUsuń