26 maja 2016

O.

[link]
<33333333333333333!!!!!!!!!!!!!!!chłopcy! "jak mi Was szkoda" xD  
Czyli najlepiej wyszedł Fox.. DC nie mają takiego problemu??
Gdzie mam pisać, by to był Bucky?
/Internet mnie spaczył i chyba już zawsze, gdy będę patrzeć na tę zapętloną scenę, będzie przypominać mi się to i będę mieć dziwne skojarzenia. Tumblrze, nienawidzę cię.
/I cóż, niestety, ale nie wiem, gdzie miałabyś pisać tej w sprawie. Wiem tylko, że coś takiego jest.

/Nie powiedziałabym, że to Fox wyszedł na tym najlepiej. Marvel może i nie ma praw do sporej części postaci, ale daje sobie radę i robi filmy, które pobijają rekordy - nawet najnowszy Cap przekroczył już miliard i wciąż zarabia więcej. Mutanci nie są potrzebni. A DC? Z tego co wiem to nie, oni nie byli zmuszeni, by coś sprzedać. Marvel musiał to zrobić, bo inaczej by upadł.
Sam porządny facet. A jak Clint czy Tony?
/To już nie to samo. Clint i ja nie byliśmy jakoś szczególnie blisko, bo nie mieliśmy nawet okazji, by bliżej się poznać. Nie często działaliśmy razem, a Barton to typ człowieka, który ma wiele tajemnic. A Tony? Nigdy nie potrafiliśmy się tak naprawdę dogadać, a nasza znajomość opierała się głównie na kłótniach i pojednaniach. Byliśmy kumplami, chyba dość dobrymi, ale to nie relacja, którą mógłbym nazwać przyjaźnią. Może jestem staroświecki, ale dla mnie przyjaźń to coś znacznie więcej, to coś o wiele głębszego. Kiedyś inaczej ją postrzegaliśmy.
Okej
/Czyli znowu nadszedł czas na tego sławetnego "focha"? Trwającego jakieś pięć minut?

1 komentarz:

  1. Haha ale idealnie pasuje. No cóż, Kapitan potrzebuje "kary" xD


    Szkoda. Bo jednak mam wciąż wrażenie, że Marvel jest bardziej popularny. I potrafią zrobić coś sensownego z postaciami, które im zostały.


    Mam nadzieję, że kiedyś dasz radę stworzyć relacje na tych "starych" zasadach.

    Nie ma focha, co mam ci powiedzieć?



    Ps. Jak kaskader się nazywa od Bucky'ego?

    OdpowiedzUsuń