26 maja 2016

O.

Dobrze,czasem musi być pod a czasem z górki. A nic nie napędza jak problemy xD

Ou.. Niech odkupi, nie zabezpieczył się taką możliwości?
/"Niech odkupi" - łatwo powiedzieć, trudno zrobić. Z Sony udało się Disney'owi dogadać, bo drugi film o Pajęczaku okazał się dla studia niezłą finansową klapą, która zarobiła o wiele mniej, niż powinna. Dlatego część zysków, którą Sony będzie czerpać z filmów, w których Pajęczak pojawi się u Disney-Marvel, jest dla nich korzystną opcją. Nie wydadzą, ale zarobią. Z Foxem to już inna bajka, bo filmy spod znaku X na siebie zarabiają i to z nawiązką, więc dlaczego mieliby pozbywać się kury znoszącej złote jaja? A jeśli Disney chciałby odkupić prawa, Fox zaśpiewałby pewnie taką sumkę, że byłoby to zwyczajnie nie opłacalne. Z kolei F4 okazała się klapą, ale film powstał tylko po to, by prawa do ekranizacji nie wróciły do Marvela. A stanie się tak, jeśli przez ileś tam lat Fox nie nakręci filmu o tych postaciach. 

+ Słyszałaś o akcji #GiveCaptainAmericaABoyfriend :P?
Czyli jesteś samotny w wielkim, pełnym ludzi mieście. Ale już masz Bucky'ego przy sobie..
/Nie było aż tak źle. Dogadałem się choćby z Samem, który nie był związany z moją branżą, kiedy go poznałem, więc można było nazwać go zwykłym człowiekiem. Jest moim przyjacielem, wiele dla mnie zrobił, więc byłem aż taki samotny. Przynajmniej nie przez część czasu.
/A Bucky? Naprawdę cieszę się, że jest obok, ale nie zmienia to tego, że często go nie rozumiem.
Czyli nie znamy się wcale
/Bingo. Bystrzacha z ciebie, nie ma co.

1 komentarz:

  1. http://67.media.tumblr.com/9bbe58c283a777e09a6655bf7ca5dfe8/tumblr_n9n7xvNGWg1r5a08so1_1280.gif
    <33333333333333333!!!!!!!!!!!!!!!chłopcy! "jak mi Was szkoda" xD

    Czyli najlepiej wyszedł Fox.. DC nie mają takiego problemu??
    Gdzie mam pisać, by to był Bucky?


    Sam porządny facet. A jak Clint czy Tony?


    Okej

    OdpowiedzUsuń