28 maja 2016

O.

Widzę zmienioną nazwę ;) skąd taka myśl by to zrobić?
Haha garbusek może za szybko jechał, by mogli patrzeć na widoki za oknem.- rozmazywały się nawet dla nich xD
Haha wczoraj na devianarcie (z pewnością źle napisałam) było pełno Stucky chomiczków <3 mimika Stana ma już fanów xD
Nikt nie przyzna się do błędu. Ale zobaczymy jak to się dalej potoczy i jak Marvel spróbuje pozamiatać i czym to "wynagrodzi"
Są tak gorący, że aż klawiatura parzy? :p
/Tamta zwyczajnie była zbyt długa i szukałam takiej, której długość nie przekraczałaby jednej linijki. Musiałam się też trochę nagimnastykować, by nazwa bloga nie kojarzyła się z nazwą pairingu. Stanęło na WinterShield, bo to już lepsze niż jakiś "StarBucks" czy coś w ten deseń.
/Osobiście jeśli chodzi o garbusika, najbardziej rozbawia mnie to, że Bucky przesunął się za siedzenie Steve'a, bo sądził, że będzie miał więcej miejsca. Toć jak nasz Cap o figurze szafy trzydrzwiowej się tam wcisnął, biednego Buckysia zgniotło :P
/Mimika pana Stana jest jedyna w swoim rodzaju. Takie poważne rzeczy dzieją się na ekranie, Pantera taki straszny, a Bucky:
To jedno z moich ulubionych ujęć z CW. Ta ekspresja!
/Cóż, kiedy piszę o Bucky'm czy Steve'ie, mam przed oczami własne wyobrażenia tej dwójki, które są miksem ich komiksowego i filmowego wyglądu. I zwyczajnie nie potrafiłabym pisać o Stucky, myśląc przy tym o Stanie i Evansie. Nie i już.
Temu mówiłam byś sobie znalazł jakieś zajęcia? 
/Ależ potrafię znaleźć sobie zajęcie, nie musisz się o to martwić. Zawsze mam coś do zrobienia.
Jesteś męskim mężczyzną.
/Och, dziękuję za informację. Sam nigdy bym się nie zorientował. Chociaż wiesz, teraz ludzie powymyślali sobie kilka płci, więc może okaże się, że nie jestem mężczyzną, a jetem płci mieszanej. nieokreślonej czy jak to się tam zwie. I cokolwiek to znaczy. 

1 komentarz:

  1. Nazwa ładna i oddaje to, że właściwie to do wszystkich postaci, no prawie można tu w odpowiednim czasie zadać pytanie. Jestem już w domu i teraz widzę obrazek pod informacją z notkami! Jestem zachwycona! To prawie jak serduszko! <3
    A może on po prostu lubi być ściśnięty? Wiesz, jakieś smutne przyzwyczajenie? Albo i chciał popodziwiać bary Steve xD
    Twarz idealnie oddaje przerażenie, uniesiona dłoń sugeruje, że boi się tak iż chce się poddać. Albo wierzy, że trafi xD
    Więc gorąco myślisz xD



    Zakradanie się za Bucky'm? Pytanie Bucky'ego czy czegoś mu trzeba?


    Skoro nie pamiętasz tego kim byłeś, to mogłeś się poczuć nastolatką.

    OdpowiedzUsuń