22 maja 2016

O.

Jeśli zrobisz dziesięć razy źle a raz dobrze, zostanie to zapomniane, jeśli zrobisz coś dziesięć razy dobrze a raz źle tego ci nie wybaczą - mogłam poknocić bo kiedyś gdzieś to czytałam a na necie teraz nie znalazłam. Każdy będzie Starka kojarzył ze złych rzeczy, dobre mu zapomną, bo co to takiego wlecieć w portal z atomówką?
Znając Wandę powinnam odpowiedzieć: "tak" xD
Ma dziurę i prawą nogę bardziej umięśnioną od lewej xD Wolę nie pytać komu i gdzie będziesz robić dziury xD 
Możemy! <3
/No fakt, bo czymże jest wyniesienie spuszczonej przez rząd atomówki w kosmos? Pff, żeby zrobił to chociaż w jakiś bardziej efektowny sposób, na tle zachodzącego słońca, z kilkoma wybuchami w tle i tłumem wiwatujących ludzi stojących pod jego wieżą. A tak? Ot, poleciał se i tyle. Nic epickiego.
/No więc właśnie. I ktoś taki jak ona zdecydowanie powinien być w jakiś sposób kontrolowany, bo nie wiadomo co postanowi wywinąć kolejnym razem.
/Ma dziurę w klacie, brakuje mu lewej ręki i jest taki trochę, ale tylko trochę martwy. Ale co tam, facet ma w tym doświadczenie.
Mów do mnie jeszcze!
/Mówię po prostu to, co sądzę o tej sytuacji. Nie można z góry nastawiać się pesymistycznie.
 Myślałam, że się już przyzwyczaiłeś. Weź byś odpuścił a nie..
/Nie przyzwyczaiłem się i nie mam najmniejszego zamiaru się przyzwyczajać.

1 komentarz:

  1. Powinien jeszcze pod tęczą przelecieć! I mieć kotka małego! Kotki zawsze robią furorę xD
    To ją kontrolują pod swoimi skrzydłami, wiesz przyjaciół miej blisko, wrogów jeszcze bliżej. Może się tym kierowali xd
    Które Ty wykorzystasz xD Oj zła Ty xD


    Mówisz to z takim błyskiem w oku, że aż się robi ciepło na serduchu.. I prawie się w to wierzy.


    No wiesz, jak powiesz żebym poszła to pójdę?

    OdpowiedzUsuń