20 lipca 2016

o.

Ale już wiemy o co chodzi, więc spoko loko xD ale skoro to Twoja wina to co proponujesz na zadośćuczynienie? ;p
Haha i kto teraz Steve obraża?:p dmuchane mięśnie jeszcze powiesz, że ma? :p
Haha oj byłby to najgorszy film xD
A nie poczują jakiejś aluzji?
/Na poniedziałek powinnam wyrobić się z nową miniaturką, może być :P? Aktualnie piszę rozważania Bucky'ego na temat jego fandomu.
/Przepraszam, ale czy ja wymieniłam kogoś z imienia? A może chodziło mi o Hulka, i co? Chodziło mi o Steve'a. Ma mięśnie z probówki. I to dmuchane.
/Jaką aluzję mieliby poczuć? Że Steve to rogacz?

+ Czy to ja, czy nowy Czerwony Ranger będzie wyglądał jak podróbka Iron Mana (klik) :P?
S: Bajka Disneya.. Ale nie zrobisz mi tego i nie odmowisz, co? :(
 Ostatnią bajką o księżniczce, jaką widziałem, była ta o Królewnie Śnieżce. Było to bodajże w 1937 i oglądaliśmy ją razem z siostrami Bucky'ego. Może czas to nadrobić?
B: co nie oznacza, że nie potrzebuje to oględzin
 Och, miła ty moja, nie musisz się martwić, wszystko mi tam nastawili i usztywnili. bo kości były nieźle pogruchotane. Nie było zbyt fajnie.

2 komentarze:

  1. Haha a myślałam że to tu będzie Steve całował zakrwawione kolanko xD proszę pomiń w przemyśleniach osoby mojego typu xD
    Wiesz co? A może Banner zazdrości Hulkowi mięśni i teraz skopałaś jego ego, że on nawet dmuchanych i z próbówki takich nie będzie mieć... (Bucky lubi mieśnie Steve'a)
    Przecież Steve też miał marzenia o równości i o chronieniu? ;p

    S: Super! Możemy zacząć, chyba że musisz zadbać o swoje mięśnie.
    B: Skąd myśl, że jestem twoja?

    OdpowiedzUsuń
  2. ps Odmładzali Jr to może chcą by Czerwony zajął jego miejsce xD

    OdpowiedzUsuń