19 lipca 2016

o.

Zawsze Bucky może się potknąć, albo uderzyć o szafkę?
Ja tylko powiedziałam, że nie wierzę w jego mięśnie. Przy innych rzeczach wolę tego stwierdzenia nie używać bo będzie gwałt przez kabelki xD
Ach, a ja myślałam o tym fake zwiastunie, że Leosia wyłowili xD
Em, dobra Wołyń lepszy? Albo Miasto 44? O już wiem co!
Ps jest mi przykro z jego przeżyć sercowych.. Bądź co bądź ma Bucky 'ego
/Och, to "sobie poczekasz" miało tyczyć się zostania godną długich rozmów z Bucky'm, nie cmokania w zadrapane kolanko. Źle to jednak zapisałam, moja wina.
/Toć to była dla niego prawdziwa zniewaga. W końcu sam je sobie wyrobił, nie dostał z ich probówki jak pewien pan.
/Tego na całe szczęście nie nakręcili. Jeden "Titanic" to już zbyt dużo.
/Wiesz co, lepiej zaproponuj im obejrzenie "Zwierzogrodu" :P
S: A Zaplątanych?
 Przepraszam, ale co takiego? Widocznie wciąż jestem nieco zacofany.
 B: podmuchać jak boli? Ciśnienie się zmienia i ludziom łatwo o zapominanie, tak.
 Proszę cię, złamanie to nic takiego. Przeżywałem gorsze rzeczy,

1 komentarz:

  1. Ale już wiemy o co chodzi, więc spoko loko xD ale skoro to Twoja wina to co proponujesz na zadośćuczynienie? ;p
    Haha i kto teraz Steve obraża?:p dmuchane mięśnie jeszcze powiesz, że ma? :p
    Haha oj byłby to najgorszy film xD
    A nie poczują jakiejś aluzji?

    S: Bajka Disneya.. Ale nie zrobisz mi tego i nie odmowisz, co? :(
    B: co nie oznacza, że nie potrzebuje to oględzin

    OdpowiedzUsuń