19 lipca 2016

o.

Oj bo zacznę trzymać za słowo xD ale Bucky mógłby z ironia powiedzieć do Steve żeby dał całusa skoro tak się martwi xD
Ale wciąż nie wiem czy jestem tego godna...
A Bucky'ego w kota, który będzie jeździł ns grzbiecie Golden!Steve'a?
Tj 2ka nie istnieje tak naprawdę ale zwiastun "polecam" xD
/Okej, będzie przy jego następnym urazie, nie ma problemu.
/Nie, jeszcze nie jesteś. Jeszcze kilka miesięcy i kilka poziomów, a dopiero wtedy będziesz godna długiej rozmowy z nim. Ja jeszcze nie jestem, dlatego z nim nie rozmawiam.
/Bucky'ego w szczeniaczka, którego wszyscy biorą za owczarka, a z którego wyrasta wilk :P
/Przecież "Titanic II" istnieje. Powstał w 2010 roku.
S: Głównie o miłości, obejrz zwiastun.
 Obejrzę, obiecuję, jednak nie mam nastroju na oglądanie całego filmu o miłości, który zapewne zakończy się wspomnianą przez ciebie eutanazją. To nie dla mnie.
B: Mogłabym to wykorzystać, ale taka nie jestem. Nic ważnego
Skoro nic ważnego, to dlaczego chciałaś przekonać mnie, że "tak"? Czyżby mała wpadka?

1 komentarz:

  1. Znieczule swoje serce i poczekam na to.
    Jedynie Astrid jest godna xD powinna nam powiedzieć jak to zrobiła xD choć to ja dopielam do rozbierania xD
    Serio? Z Leosiem? Tak źle u niego było? :ooo

    S: Użycze ci swego ramienia do łez. Ale zwiastuny źle się nie zapowiadają, co?
    B: były do tego, iż stwierdziłam że jest dobrze mimo nieodwzajemnionych uczuć. Na co ty rzekłeś, że "jest dobrze" to wymówka. A ja się nauczyłam z tym żyć. Jak noga?

    OdpowiedzUsuń