19 lipca 2016

o.

Znieczule swoje serce i poczekam na to.
Jedynie Astrid jest godna xD powinna nam powiedzieć jak to zrobiła xD choć to ja dopielam do rozbierania xD
Serio? Z Leosiem? Tak źle u niego było? :ooo
/Oj, to sobie poczekasz...
/Wiesz, w końcu nikt poza tobą nie nakłaniał go do rozebrania się :P
/Powstać powstała, ale nie ma nic wspólnego z "Titanicem" pana Camerona. To po prostu film o statku, który w setną rocznicę zatonięcia Titanica wypływa w rejs. I jak łatwo się domyślić - również tonie. 

/I wiesz, że właśnie nakłaniasz gościa, który dobrowolnie rozbił samolot, rezygnując z miłości i skazując swoją wybrankę na cierpienie (a potem musiał oglądać jak jego pierwsza miłość gaśnie w oczach, jest przykuta do łóżka, cierpi na różne - cięższe lub lżejsze choroby - a potem niósł jej trumnę), by obejrzał film, w którym facet dobrowolnie poddaje się eutanazji, rezygnując z miłości i skazując swoją wybrankę na cierpienie? Co ten biedny Steven ci zrobił :P?
S: Użycze ci swego ramienia do łez. Ale zwiastuny źle się nie zapowiadają, co?
 Naprawdę nie przepadam za filmami tego typu. Przykro mi, ale tak właśnie jest.
B: były do tego, iż stwierdziłam że jest dobrze mimo nieodwzajemnionych uczuć. Na co ty rzekłeś, że "jest dobrze" to wymówka. A ja się nauczyłam z tym żyć. Jak noga?
/Serio...? To ta pogoda, przez nią wszystko mi się miesza. Ale to nie tak, że zapominam. Zupełnie nie tak.
/No i co ma być z nogą? Zrośnie się i tyle.

1 komentarz:

  1. Zawsze Bucky może się potknąć, albo uderzyć o szafkę?
    Ja tylko powiedziałam, że nie wierzę w jego mięśnie. Przy innych rzeczach wolę tego stwierdzenia nie używać bo będzie gwałt przez kabelki xD
    Ach, a ja myślałam o tym fake zwiastunie, że Leosia wyłowili xD
    Em, dobra Wołyń lepszy? Albo Miasto 44? O już wiem co!
    Ps jest mi przykro z jego przeżyć sercowych.. Bądź co bądź ma Bucky 'ego

    S: A Zaplątanych?
    B: podmuchać jak boli? Ciśnienie się zmienia i ludziom łatwo o zapominanie, tak.

    OdpowiedzUsuń