31 lipca 2016

o.

Strefy komfortu nie każdy ma potrzebę opuszczać :)  
A czy to nie jest "oczywiste", że jak daje się palec to osoba chce od razu całą rękę. W przypadku Bucky'ego to całe ciało, no ale te kilkanaście lat trzeba jakoś nadrobić.
Czyli jakąś głupotkę można wymyślić xD
W sumie niech wszyscy biorą udział! Młot będzie błyszczał lecąc po niebie niczym spadająca gwiazda xD
/Zwłaszcza Bucky. Ma swój bezpieczny kokon i wciąż nieczęsto lubi się z niego wychylać. I niestety wciąż większość przypadków, w których dotyka ludzi, to akty przemocy. Ale robi chłopak postępy.

/Kilkanaście? Oni z rozpędu nadrabiają osiem dekad, jeśli nie więcej. Ale kto im zabroni?
/Antek powiększający się, gdy siedzi w staniku Yeleny? Albo, co gorsza, ściągający kombinezon? Nie, proszę, nie każ mi tego pisać :P
/A rogi Lokiego będą pięknie błyszczeć!
S: Chciałam rozluźnić atmosferę. 
 Myśląc o niej, mam przed oczami Red Skulla. Więc proszę, nie żartujmy w ten sposób. Mam na to zbyt rozwiniętą wyobraźnie.
 B: Oczywiście, szczerość to podstawa dobrej relacji
 No właśnie. Więc w czym problem?

1 komentarz:

  1. Temu on powinien chcieć ten kocyk ode mnie, kokon byłby "fizyczny" xD może on chciał lekko dotknąć a że komuś ręka się złamała to wina ręki xD

    Trzeba ich dopingować i pomagać xD Zróbmy paczkę z ciuchami xD
    Nie pisać, wyobrazić xD
    Wypoleruje je WW xD

    S: Bardzo się go boisz?
    B: Przybijemy piąteczkę pokoju?

    OdpowiedzUsuń