2 września 2016

o.

Jakby nie patrzeć to różnica miedzy opowiadaniem homierotycznym a yaoi polega na tym, że te drugie jest właśnie schematyczne i tzw uke musi mieć kobiece cechy bo o dziwo yaoi jest skierowane do kobiet.
Oczywiście jeżeli byś była jego Bucky'm xD 
Oni są plastyczni bardzo moim zdaniem, pasują do wielu rzeczy xD i Tobie też pasują i umiesz ich wyłapać ten ich "coś" xD <3
Za ten czas to dla mnie możesz niczym się nie martwić xD
/Nie przepadam za yaoi właśnie przez tę schematyczność i sztywny podział na stronę uległą i dominującą. Raz chciałam nawet napisać miniaturkę do bólu schematyczną i wpisującą się w kanon yaoi, ale nie wiedziałam jak chłopców podzielić :( Niby to Buckyś jest teraz niższy, ma długie włosy , które związuje w koczki, gotuje i ma spory bagaż (a to by wpisywało się w całe to bycie uke), ale za to charakterku nie ma zbyt uległego. A z kolei kiedyś to Stevie był tym mniejszym, chorowitym i zbierającym cięgi, ale też charakteru uległego zdecydowanie nie miał. Wstręciuchy nie chcą dać wpisać się w schematy. Czyli nie są aż tak plastyczni! Ale w sumie dobrze, daje to duże pole do popisu, nawet na polu preferencji w robieniu rzeczy dla dorosłych.
/Nikt nie będzie nigdy tak wspaniały jak Bucky. Zapamiętaj to sobie.
S: Może jednak nas czymś zaskoczą.. Wiesz po ślubie miałby większe prawa co do opieki i decyzji, więc szykuj garniak. Nie miałeś z nia bliższych kontaktów? 
/O nie, nie mogą brać ślubu, odmawiam. Wkopaliby mnie w bycie drużbą. Niech lepiej już żyją w grzechu.
/Kontakty kontaktami, ale Natashy chyba nikt tak naprawdę nie znał. Może poza Clintem, choć kto wie. Kiedy Steve dowiedział się, że przez cały czas wiedziała, że Winter Soldier to Barnes, a nie powiedziała mu o tym... Nigdy przedtem nie widziałem go tak wściekłego. 
B: Ale wtedy ja się mogę dłużej tobą zachwycać
 Rebenko, przeżyję cię i do kilkukrotnie. Chyba, że jesteś wampirem czy czymś. Chociaż ja tam jestem team wilkoczłek. Tak, oglądałem ten cały "Zmrok" czy jak to tam leciało. Muszę znaleźć sobie inne rzeczy do robienia po nocach.

1 komentarz:

  1. Ale homoerotyka jest lepsza od yaoi i daje większe pole do popisu, więc da się ich urobić na miłości xD
    Wydaje mi się, że musiałby uke być Steve bo przecież on spełni z zamkniętymi oczyma prośby Bucky'ego xD
    Amen!

    S: A skąd ta pewność, że to ciebie wybiorą na to miejsce? A może Scotta albo T'Challe?
    On za Bucky'ego to i serce ludziom wyrwie..
    B: Jacob miał fajną klatę, ale nie tak cudowną jak ty.

    OdpowiedzUsuń