12 listopada 2016

o.

No wiesz, czasem najmniejszy dotyk jest najważniejszy! No i zawsze można chodzić przy nim bez butów xD
Może zacznij ćwiczyć na sobie? :p
/To raczej kiepski plan, Jeśli on będzie miał buty, a ty nie, to kto wyjdzie na tym gorzej? Podpowiem - nie on :P
/To i tak nic by nie dało. Moje włosy nie są tak wspaniałe i boskie (w jednym przypadku bardzo dosłownie), jak ich, więc efekt nie byłby nawet zbliżony.

+ Patrząc na fotkę Bucky'ego z instagrama, w tle słyszę "Bucky NO!", wykrzyczane przez Steve'a.
S: Myślałam, żeby ciebie tam wepchac...
 Co? Dlaczego mnie? Jestem oburzony.
S: Oczywiście. Gdybyś nie miał twardego tyłka to byś nie radził sobie z miękkim sercem.
 Nie mam miękkiego serca. Dobrze, może czasem i dla niektórych, ale ogólnie nie jest raczej ze mną aż tak źle.
 B: A jak jest dziś?

1 komentarz:

  1. Dobra uznajmy, że to się stanie w domu, a w domu nie chodzi się w butach, więc ani on ani ja ich nie będziemy mieć xD
    Uuuu może pora zmienić kosmetyki i fryziera? :p

    Oj! A jak to podpisał? No też to słyszę! Ale i widzę jak Steve mu pokazuje do kogo to należy xD

    S: Co byś ja potraktował jak swoich weteranów?
    S: Do mnie masz, prawda?
    B: Okej. Dziś jest piekny dzień

    OdpowiedzUsuń