5 listopada 2016

o.

Nie spodziewałam się, że o nich chcesz swój asortyment rozszerzyć, ale dlaczego nie? Warto poznać drugi obóz xD

No ale wiesz, Bucky umiałby się "zaopiekować" xD Nie mniej, łamy stereotypy xD
/A czy tak nie byłoby lepiej? To postaci z MCU, więc są znane, a to ułatwia sprawę. Dotychczas dołączałam raczej postaci, o których mało kto tu słyszał. Bo poważnie, kto znał taką Avę, Jenn czy choćby Yelenę, niech podniesie rękę. A Tony'ego zna każdy. Później znów wprowadzę inne postaci z poza MCU, ale trzeba choć trzymać pozory, że trzymam się kinowego uniwersum :P

/A nie może zaopiekować się nim, będąc mniejszą łyżeczką? 
S: Tyle osób go całowało, czy dotykało?
 Dotykało, kiedy próbowało go złapać. Jeśli zgubilibyśmy go w Central Parku, byłby to spory problem. Odyn nie byłby zadowolony.
B: Bardzo powiększyło? No ale chyba już wiecie jak najlepiej jest by się pomieściło, co nie?
Pamiętam, że Steve się na mnie obraził, po tym, jak zobaczyłem go po raz pierwszy nago i zacząłem się śmiać. Ale to był śmiech na zasadzie "O Boże, to jakiś potwór", więc zostało mi to wybaczone. Po tym jak na kolanach poprosiłem o wybaczenie. 

1 komentarz:

  1. Jest to łatwiejsze i na pewno nie ujmie oryginalności bloga :D No i może więcej osób przyciągnie
    i więcej osób skomentuje <3 O której jutro żegnamy chłopaków?

    S: To musiało być jednak też i komiczne. Straszne i komiczne. Mogliście go przygarnąć do swojego zoo.
    B: No ale ważne, że i się zmieściło? Nie wiem, której twojej części ciała współczuć. Ale dobrze, że wcześniej nie wiedziałam bo jeszcze bym ci podesłała ćwiczenia rozluźniające mimikę. Chodziłam na zajęcia teatralne, więc tego sporo było. Wiemy, że ty lubisz przyduszanie i wiązanie, a Steve ma jakiś fetysz swój ukryty? Czy ten pan idealny tylko spełnia twoje i gra rolę krygującego prawiczka?

    OdpowiedzUsuń