26 listopada 2016

o.

No ale ns starość będzie to jeszcze bardziej xD tylko wtedy będzie wytłumaczenie xD
To Nataszy udało się przeżyć 3 razy, wykorzystała więc tę tezę xD nie psuj mi marzeń! Nie jestem Twoja postacią!
A Steve co ma zrobić? Będzie chcieć być opiekunem na wycieczce i będzie musiał zostawić dabne i co ma zrobić? Swój rok urodzenia? Rok odmrożenia? ;p
/I wtedy można się będzie chociaż z tego śmiać :P
/Nie powiedziałabym, że udało jej się. Dobra, za pierwszym razem. Za drugim i trzecim waleczni herosi ratowali jej tyłek. I tutaj dochodzimy do kwestii, której nie rozumiem. "Natasha walczy z Bucky'm przez 7 SEKUND w WS i 10 SEKUND w CW, zanim ktoś przybiega ją uratować" (jep, policzyłam) - internety twierdzą, że jest taka dzielna i odważna, bo dała radę Winterowi. "Sharon atakuje Bucky'ego odwracając jego uwagę od Natashy i kopie wściekłego WS w twarz" - internety (głównie polskie) wyśmiewają ją, bo co ona niby potrafi i na co się porywa. O co tu chodzi? 
/Rok urodzenia to rok urodzenia. Jeśli podałby datę odmrożenia jako swoją datę narodzin, powinien by być w podstawówce.
R: Haha! Ty łobuzie!
 Wypełniłem tylko rozkazy. Bardzo dosłownie i skrupulatnie
V: Niee, wolę byś żył! 
 Miło mi to słyszeć. Jest to także coś, czego sam pragnę.
T: manipulant, nie klamca
 Kłamliwy manipulant. Na większy kompromis nie pójdę.

1 komentarz:

  1. A jak sobie damy radę przypomnieć te czasy to będziemy się śmiać podwójnie ;D
    Jesteś okropna ;( zniszczyłaś mi piękną teorię, idę smutać do kąta... :( snif, snif... :(
    Po prostu Carter ma za mało fanów, którzy wzięliby ją w obronę xD
    Ale jestem ciekawa, czy miałby prawo jej używać xD


    R: jeszcze jakieś takie przekręty robiłeś?
    V: Bądź co bądź, przeżyjesz mnie
    T: Dobra niech ci będzie, teraz można to uczcić bezalkoholowym drinkiem

    OdpowiedzUsuń