26 listopada 2016

o.

Kocham nasze rozmowy 💕! Naprawdę smiechowo jest sobie coś takiego wyobrazić na starość że słabszym wzrokiem, przeoczeniami- sklerozą etc xD
Bo do trzech razy sztuka xD a Ty możesz odmienić los ludzkości i uwolnić ich/nas od ud Nataszy xD
Ogólnie życzenie śmierci jest foux paux czy poux xD ale no trochę dziwne że ich roczniki już są w mniejszości a oni tak dobrze się mają xD
/Tylko, że my nie jesteśmy stare i nie mamy sklerozy. Więc to wcale nie jest takie śmieszne. Raczej tragiczne :P 
/W tym przypadku mogłaby co najwyżej sprawdzić się zasada "do czterech razy sztuka" (1 - Odessa, 2 - Waszyngton, 3 - Berlin, a ona wciąż żyje...). Tylko, że takiej nie ma :( No, ale nie łammy się, jest nadzieja, że za którymś razem w końcu mu się uda, bo chłopak jest uparty.
/Wyobraź sobie te rozmowy w szkole pt."Ile lat mają wasi rodzice?". Jak dzieciak powie prawdę, to jeszcze posądzą go czasem o kłamstwo.
R: a opowiesz te anegdote, która Thor nie szczaił?
 Wiesz, zbroja sporo udźwignie. Wziąłem czołg, poleciałem pod pałac generała i zrzuciłem mu go przed nosem, mówiąc "Bum. Tego pan szukał?".
V: Znajdzie się ktoś kto temu zaradzi..
 Nie wykluczam takiej możliwości. Wręcz przeciwnie, wychodzę z przeświadczenia, że pojawi się w końcu ktoś znacznie silniejszy ode mnie. To naturalne.
 T: Porwały cię jego słowa choć przez chwile?
 Kiedyś by mnie może porwały. Teraz powtarzałem jedynie na przemian "Nie chrzań, Rogers" i "kłamca".

1 komentarz:

  1. No ale ns starość będzie to jeszcze bardziej xD tylko wtedy będzie wytłumaczenie xD
    To Nataszy udało się przeżyć 3 razy, wykorzystała więc tę tezę xD nie psuj mi marzeń! Nie jestem Twoja postacią!
    A Steve co ma zrobić? Będzie chcieć być opiekunem na wycieczce i będzie musiał zostawić dabne i co ma zrobić? Swój rok urodzenia? Rok odmrożenia? ;p

    R: Haha! Ty łobuzie!
    V: Niee, wolę byś żył!
    T: manipulant, nie klamca

    OdpowiedzUsuń