12 stycznia 2017

o.

No ale jak tamten dam na przeprosiny, to jaki na zaręczyny? ;o
Tony to pewnie chciał utrzymać piękno kobiecego ramienia xD
/Nie dość, że sama wybrałam sobie pierścionek na przeprosiny, to teraz jeszcze mam wybierać i na zaręczyny? Może jeszcze przemowę ci napisać :P?
/Tak, a ten złoty kolor ma podkreślać piękno jej afro.
W: Szkoda, ale tak bez tego to też jesteś fajna.
 Bez tego jestem fajniejsza. Przynajmniej nie powiem nikomu przypadkiem tego, jak i kiedy umrze. To nie jest fajne.
S: Zło złem zwyciężaj. 
 Nie robię niczego złego. Pozwalam mu jedynie na własnej skórze przetestować jego wspaniałe dzieło. Nawet dwa! I dzięki temu będę mieć pewność, że serum zadziała.
B: Spoko
 A co mam powiedzieć, skoro mi się tam nie podobało? To nie moje klimaty. I tyle.

1 komentarz:

  1. Skoro Ty jesteś autorką bloga, to dlaczego by nie? ;p
    Wiesz, Tony to kobieciarz, z taką smukłą protezą pewnie mógłby pójść w tany xD No i Steve się nie pomyli xD

    W: No tak, to ssie akurat.
    S: Hahaha nie ma to jak szantaż.
    B: A jakie to twoje klimaty?

    OdpowiedzUsuń