13 stycznia 2017

o.

Skoro Ty jesteś autorką bloga, to dlaczego by nie? ;p
Wiesz, Tony to kobieciarz, z taką smukłą protezą pewnie mógłby pójść w tany xD No i Steve się nie pomyli xD
/Tak, tak najlepiej, wszystko jak zawsze na mojej głowie!
/Steve musiałby oślepnąć i ogłuchnąć, żeby wyszukiwać Bucky'ego poprzez macanie ręki. Ale raczej zorientowałby się, że to nie Bucky, nawet jeśli Misty miałaby taką samą protezę. Bo to nie ta ręka :P
W: No tak, to ssie akurat.
 Ale ma to też pewnie dobre strony. Jakieś.
S: Hahaha nie ma to jak szantaż.
 "Szantaż" to takie duże i brzydkie słowo. To raczej informacja lub propozycja. Taka nie do odrzucenia.
B: A jakie to twoje klimaty?
 Inne niż te w Wakandzie? Myślałem, że to raczej oczywiście.

1 komentarz:

  1. Przynajmniej mi nie powiesz, że nie tak to zrobiłam, że nie te słowa. Tak dostaniesz to co chcesz xD
    No ale jakby miał biceps macać? Może ma fetysz metalowego bicka?


    W: Zawsze się można przygotować na najgorsze.
    S: Manipulacja słowem nie jest zła.
    B: nie chodziło mi tylko o temperaturę?

    OdpowiedzUsuń