13 stycznia 2017

o.

Przynajmniej mi nie powiesz, że nie tak to zrobiłam, że nie te słowa. Tak dostaniesz to co chcesz xD
No ale jakby miał biceps macać? Może ma fetysz metalowego bicka? 
/Zawsze można doczepić się do czegoś, jeśli się bardzo chce. Zawsze. Że dykcja nie taka, że kwiatki mają nie ten odcień, że świece mają zbyt intensywny zapach, że pierścionek za słabo błyszczy w słońcu... :P
/Dałby radę wymacać, że to nie tak ręka, bo mięśnie układałyby się inaczej. Więc po fetyszu metalowego bicka też dałby radę poznać, że to nie ta łapka.
W: Zawsze się można przygotować na najgorsze.
 Czasem można tylko się przygotować, ponieważ pewnych rzeczy nie da się zmienić. Muszą się wydarzyć i tyle.
S: Manipulacja słowem nie jest zła. 
 Nie manipuluję słowem. Powiedziałem mu prawdę. Miło, spokojnie, z uśmiechem na ustach. Nie miał nic przeciwko. Nie bardzo mógł.
B: nie chodziło mi tylko o temperaturę?
 Mi też nie. Chodziło mi o całokształt, nie o sam klimat.

1 komentarz:

  1. A znając Ciebie byś się doczepila, więc lepiej byś Ty się oświadczyła, jestem mniej wybredna ;p
    W sumie racja, bicek Winniego osobnym bytem <3


    W: Ale nawet jak się człowiek przygotuję to i tak, to jest nic.
    S: Uczysz się widzę od najlepszych
    B: okej. Więc gdzie byś zawitał?

    OdpowiedzUsuń