14 stycznia 2017

o.

A na oświadczyny to co ja dostanę, hę?;p
Haha kiedyś na stażu kierownik żartował, że najlepiej od tyłu bo można TV oglądać, więc pewnie po czasie z tego się komizm robi xD Haha też sobie jej w takim wydaniu nie widzę ;o ale pewnie ktoś przed nami na to wpadł xD
/Moje łaskawe "tak". Ewentualnie, muszę się jeszcze nad tym zastanowić.
/Wpadł. Pamiętam, że czytałam kiedyś jakiś chory tekst to protezie Bucky'ego, która go molestowała. Bodajże to było to na AO3 z tagiem Trash Party, ale nie dam sobie niczego uciąć. I było też ff z pairingiem Tony Stark/ Bucky's Metal Arm. Nawet nie chcę wiedzieć co z nim robił.
S: Ale jak będzie atak, to macie zamiar tam szybko dotrzeć i dostarczyć antidotum, czy wykorzystacie je na swoją korzyść wobec Protokołu?
 Nie mamy takiej siły, żeby ruszyć Protokół, więc będziemy robić swoje mimo działającej ustawy. A chcemy chronić ludzi i pokrzyżować Hydrze plany, do tego potrzebne jest nam to antidotum. Jeśli nastąpi atak, Izanami da radę tam dotrzeć w wystarczająco krótkim czasie, by jak najbardziej zredukować szkody. Cały czas monitoruje sytuacje. Jakoś to będzie.
B: A to temu nie lubisz tych szejków którymi cię tu karmią?
 Tu dostaję chociaż do tego normalne jedzenie, więc nie jest źle. Tam ciągnąłem tylko na kroplówkach, prochach i tych cholernych szejkach, które podrzucano mi, jeśli wyciągano mnie na dłuższy czas. Pierce wychodził po prostu z założenia, że głodny pies, to wściekły pies. Ale i tak coraz bardziej obniżałem loty, bo byłem nie tylko głodny, ale też zmęczony, bo nie spałem. Bo krio się nie śpi. Jakbym tylko mógł, na kolanach zaczołgałbym się wtedy do Rosji, żeby przygarnęli mnie z powrotem, To taki wybór między między mniejszym złem.

1 komentarz:

  1. No wiesz Ty co :( złamałaś mi serce :(
    Jakim cudem Ty wciąż wracasz do Trash Party? :o już wolę Tony Stark/Jarvis xD


    S: A dacie radę każdemu z osobna wstrzyknąć? Czy też na zasadzie rozpylenia to macie?
    B: Każdy człowiek wybiera mniejsze zło pod siebie. Nie ma co tego oceniać czy negować.

    OdpowiedzUsuń