11 lutego 2017

o.

Ale dlaczego Ty tak nie sądzisz? Obrażasz mnie i łamiesz serce me.. :(
Tj bo jak miesiąc ma dni 31 to nieparzystych jest więcej? 
/Ja cię wcale nie obrażam. Ja cię tylko uświadamiam i jestem szczera :P I tak, tak, jasne, chodzi ci o ilość dni Yhym.
+ AA Stucky: klik, klik, klik, klik i klik <3
S: no ale jak coś to nie krepuj się.
 Cóż, dziękuję za propozycję, ale jakoś nie skorzystam. W odróżnieniu do niektórych typów, nie będę wskazywać ich palcami, nie jestem ekshibicjonistą. Straszne, co Buck?
B: oj tam, oj tam.. Trochę białego na nie i twarz jak nowa
 A weź, nie cierpię tego. Raz trafi ci do oka, raz pójdzie we włosy... Nah, nie jestem fanem. Co poradzę?

1 komentarz:

  1. Masz o mnie błędne zdanie!
    Aww <333 czemu to ostanie w ubraniach :( ale wszystko pasuje!! <33333

    S: Jeszcze wszystko przed tobą.
    B: Bucky, Steve cię obraża!

    OdpowiedzUsuń