11 lutego 2017

o.

Ale ja się bardzo, ale to bardzo normalna czuję..
Ogólnie mam się za osobę nieśmiałą, spokojną oraz opanowaną.

Ja biorę dni parzyste a Ty nieparzyste xD
/O mój borze, ty masz masz jakieś rozdwojenie jaźni :O! Albo po prostu skrzywione postrzeganie rzeczywistości i urojenia. Biedna ty!
/Och, dlaczego ja dni nieparzyste? Chcesz, żeby to mi wpadały piątki trzynastego! Choć niektórzy uważają je za szczęśliwe... Nie wiem czy się cieszyć, czy jednak nie :(
S: Skąd miałam wiedzieć, że to "już" tyczyło przeszłości?
 Ponieważ użyłem czasu przeszłego i z różnych względów jest to bardzo oczywista sprawa?
B: Ale krzywdy mu nie zrobisz
 Ale to nie oznacza, że mam go kopać po twarzy. Bo siniaki schodzą mu szybciej niż zwykłemu człowiekowi, jasne, ale ból odczuwa dokładnie taki sam. A ja nieco siły w nogach mam.

1 komentarz:

  1. Ale dlaczego Ty tak nie sądzisz? Obrażasz mnie i łamiesz serce me.. :(
    Tj bo jak miesiąc ma dni 31 to nieparzystych jest więcej?

    S: no ale jak coś to nie krepuj się.
    B: oj tam, oj tam.. Trochę białego na nie i twarz jak nowa

    OdpowiedzUsuń