10 lutego 2017

o.

Lord Walenia <3 albo Lord Spust czy Spuszczania <3 wszystko pasuje xD

Szkoda że nas nie adoptują :(
/Nie, jednak nie jesteśmy normalne :P
/Jesteśmy za stare, by mogli nas adoptować :( Ale wciąż jest dla nas nadzieja! Poderwijmy Starka, a prezenty będą jeszcze bardziej wypasione!
S: Teściami też ich nazywamy. Znasz swoich?
 Nie, nie znam. Nie żyją.
S: No ja się pytałam cały czas o teraźniejszość, wiesz nie powiedziałam "spuść z krzyża w nocy czy tam jutro" a teraz i sam powiedziałeć że Bucky się już tym zajął. 
 Odpowiedziałem w czasie przeszłym, więc nie rozumiałem skąd kolejne pytania o czas teraźniejszy. Nie jestem ekshibicjonistą. 
B: całuje je i masuje?
 Raz kopnąłem w twarz podczas masażu stóp i jakoś tego później nie powtórzyliśmy. Tak dla bezpieczeństwa. Mam taki odruch. 

1 komentarz:

  1. Ale ja się bardzo, ale to bardzo normalna czuję..
    Ogólnie mam się za osobę nieśmiałą, spokojną oraz opanowaną.

    Ja biorę dni parzyste a Ty nieparzyste xD


    S: A to pardon. Nie chciałam.
    S: Skąd miałam wiedzieć, że to "już" tyczyło przeszłości?
    B: Ale krzywdy mu nie zrobisz

    OdpowiedzUsuń