10 lutego 2017

o.

Haha! Ze słowami by przeszedł na dobrą stronę mocy? ;p
Biedny Ian, 30tka na karku i godzina policyjna w dosłownym niemalże znaczeniu? ;p 
/Wyobraziłam sobie ich walczących tym jak mieczami świetlnymi. I to z dziecięcą radością wymalowaną na twarzach. I efektami dźwiękowymi.. Co jest z nami nie tak?
/Nikt nie mówił, że życie z nimi będzie proste. Ale chociaż kupują dobre prezenty :P
S: A dlaczego? Będziesz swatem Kapitana Ameryki
 Mam swatać Kapitana? Dziękuję, życie mi jeszcze miłe i nie chcę, żeby Barnes skutecznie mi je ukrócił, kiedy się dowie, że swatam z kimś jego szanownego małżonka.
S: No czy on tobie czy sobie spuścił 
 A ja spytałem, czy to się musi wykluczać? 
B: a dobry obcas masz?
 Siedzi pod nim prawie dekadę, więc mój obcas jest doskonały.

1 komentarz:

  1. A jeszcze któryś by udawał oddech Lorda Wadera xD
    Z nami wszystko jest na tak xD mamy dobrą wyobraźnię xD

    No to jest dobry i przeważający argument xD

    S: Tam skąd pochodzę to na rodziców państwa mlodego mowi się "swaci", więc przeżyłbys
    S: Miałeś teraz orgazm i nie jęknąłeś?
    B: raczej jego [i]szpic[/i]

    OdpowiedzUsuń