14 lutego 2017

o.

Ej to sorry cztery! Pierwsze trafione zatopione! I jeszcze doktorek xD

Aww but why only left? Cause it's close to heart? :p

Moje się podobały?
/O, patrz jak ładnie i celnie trafiłam. Kto by się spodziewał :P?
/Ilość twoich serduszek tak zaspamowała mi telefon, że aż mi się przycinał <3 Więc tak <3 A co lewego - w sumie można to tłumaczyć w taki sposób, żeby było romantyczne, a nie drwiące z pana Evansa i jego dziwnego nawyku macania ludzi :P 
H: a co robicie? 
 Monitorujemy satelity SHIELD, które gromadzą dane biometryczne. DNA Barnesa znacząco różni się od ludzkiego, z Avą Orlovą podobnie, więc powinniśmy już dawno znaleźć ich miejsce pobytu. Ale coś musi blokować odczyty.
S: mam nadzieję ze dasz rade byc dziecks ojcem
 Proszę? Nie mam żadnego dziecka, przykro mi.

1 komentarz:

  1. No, no.. Ale nie myśl za dużo - dalej mam złamane serce.
    Ale on i tak najbardziej jedną osobę lubi macać xD


    H: Trzeba przejść się do wróżki.
    S: Jeszcze. Za 9 miesięcy będzie

    OdpowiedzUsuń