4 lutego 2017

o.

Pewnie będzie na odwrót, gdzie Natasza ją "unieszkodliwi" zwykłym wykręceniem dłoni, z którego mogłaby się Sharon oswobodzić, ale to Natasza będzie ją trzymać, więc nie da rady:(
Lubiłam Wokulskiego.. Łęcka ssała, ale Wokulski był spoko.
/Dobrze, że jednak usunęli jej "walkę" z Capem w CA:CW, bo jeszcze biedny by się nie pozbierał po tym łomocie. Ba! Jakby jednak uderzył ją tą tarczą, to by się połamała w drobny mak. W końcu Romanoff jest jak terminator, któremu wybuchy nie straszne, a równie dobrze przeszkolonych mężczyzn, którzy dwukrotnie przerastają ją siłą, pokonuje jednym ciosem... Żeby nie było - w komiksach nic do tego nie miałam, bo miała tą swoją dozę super-siły, ale w MCU? To jest momentami śmieszne :P
/Do samego Wokulskiego nic nie mam, chodziło mi o ich piękną miłość. I wiesz, że do "Lalki" też są opka? 
N: A jak rokowania na operację?
 Niezbyt optymistyczne. Ale Tony i tak szuka kolejnych lekarzy. Jedyny, który miał realne szanse, by pomóc Rhodesowi, sam miał wypadek i zniknął z radaru.
T: A słyszałam, że oni nie mają serc
 Ja mam. A przez pewien czas teoretycznie miałem nawet dwa, jeśli zapomnijmy o oficjalnej definicji, a skupimy się na utrzymywaniu funkcji życiowych. Z czego jedno lekko radioaktywne. 

1 komentarz:

  1. Wiesz może się okaże że ona jest jakims robotem i ma kości z vibranium? :p stąd te jej "zdolności" xD
    Tak? Będę musiała poczytać! :p Wokulski miał prawo szukać wytchnienia w innych ramionach xD

    N: przypadek?
    T: i teraz zostałeś bez obu.

    OdpowiedzUsuń