17 lutego 2017

o.

Pewnie to jest japoński wytwór xD a oni lubią połączenia xD
W łapkach ma ukryte rakiety? :p

Aż mam ochotę się założyć, że nie będzie kompletnie komentarza o Cw albo będzie tak jakby tego wgl nie było xD mają lepsze wątki do pokazania, a to osobny film a nie kontynuacja xD
Ironia xd
/Według internetów to jednak królik. Choć dla mnie bardziej wygląda na psa. I nie, nie ma rakiet. Ale miał za to z nimi bliskie spotkanie - klik, bo był już w środku, kiedy wysadzali im dom. Liczy się :P?
/Cóż, najpewniej masz rację. Mamy takiego Doktorka Dziwago, który zaczyna się niedługo po zakończeniu CW i co? Zero wspomnień o czymkolwiek, choć dzięki temu mogliby pokazać tę akcję z perspektywy zwykłych ludzi. Zamiast tego mieliśmy suche wspomnienie o gościu, który połamał sobie kręgosłup, bo "testował jakąś zbroję". A jeszcze lepiej jest z AoS - kompletny brak konsekwencji. Wzywają Avengers to rozwalenia byle bazy Hydry, ale kiedy następuje boom terrigenowy i następuje wysyp Inhumans albo kiedy morderczy, starożytny Inhuman potrafiący przejmować kontrolę nad ludźmi planuje zmienić wszystkich ludzi w prymitywne monstra, każdy zapomina o tym, że Avengers istnieją, a Avengers zapominają o istnieniu Inhumnas:P
S: Może to te stare zawiści, które ci wygarnął? Ale oczyścił wątrobę więc może gdyby tu był to byłoby lepiej
 Nawet po tym, jak mi to wygarnął, niewiele się na tym polu zmieniło. Dlatego czasem miałem wrażenie, że on ledwo mnie toleruje.

1 komentarz:

  1. Pewnie chcieli im go odebrać stąd ten napad xD
    Może Avengersi byli na wakacjach? Więc nikt im nie chciał przeszkadzać? ;p

    S: No cóż, zmienił się.

    OdpowiedzUsuń