17 lutego 2017

o.

Haha myślałam, że prędzej wybuduje nowy dom z myślą o tym pluszaku ;D I dla kolejnych i poprzednich, by żaden nie poczuł się niedowartościowanym pluszakiem ;p
Zależy jak to wszystko wyważą, może dadzą radę xD Nie mówmy zatem "hop" xD
/Tak swoją drogą, to do teraz nie wiem, czym ten pluszak jest. To pies? Królik?
/Do tego wciąż nie wiem, jak oni chcą połączyć dwie tak kompletnie różne historie jak "Rangarok" i "Planet Hulk", a do tego wepchnąć tam bezdomnego Odyna, Helę, Strange'a i kij wie co. Do tego wypadałoby przedstawić reakcje Thora na to, że jego kuple z drużyny skakali sobie do gardeł. Film dzieje się niedługo po CW, a Thor i Loki będą na Ziemi.
W: Nie dowiesz się co potrafisz jeśli tego nie spróbujesz..
 Jak mam spróbować czegoś, jeśli nie wiem czym to coś jest?
S: Czasem gdy czegoś chcemy bądź kogoś potrzebujemy to tę osobę odtrącamy, by nasze prawdziwe intencje, smutki, cienie, nie wyszły na jaw.
 To raczej nie ta strategia. W głównej mierze tylko mnie odpychał, nie darząc mnie przy tym jawną niechęcią, więc do teraz nie wiem, co robiłem źle.

1 komentarz:

  1. Pewnie to jest japoński wytwór xD a oni lubią połączenia xD
    W łapkach ma ukryte rakiety? :p

    Aż mam ochotę się założyć, że nie będzie kompletnie komentarza o Cw albo będzie tak jakby tego wgl nie było xD mają lepsze wątki do pokazania, a to osobny film a nie kontynuacja xD
    Ironia xd

    W: Na oślep?
    S: Może to te stare zawiści, które ci wygarnął? Ale oczyścił wątrobę więc może gdyby tu był to byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń