16 lutego 2017

Astrid Löfgren

N, aż nie wiem, jak skomentować te zdjęcie. Za chwilę Bjorn będzie wyglądem przypominał Ragnara pod koniec życia, a ta wiecznie gładka. Okej...
Co do dopasowania to nie mam takiego odczucia. Może za bardzo lubię ten rodzaj muzyki i nie zwracam uwagi czy pasuje :P 
/Lagertha już wygląda bardziej na matkę jego dzieci, niż jego samego. Zresztą, Torvi i Helga też się nie starzały, ale panny Hirst mają jednak nieco oryginalną urodę i nie rzuca się to w oczy tak, jak w przypadku Lagerthy i Judytki. Z Aslaug. Widząc ją z synami, nawet dorosłymi, nie zastanawiałam się szczególnie nad tym, że nie może być ich matką.
/Może po prostu serial mi się przejadł, może w tym coś być. Ale soundtrack wciąż mam na telefonie <3

+ Poprzedni post źle podpisałam, przepraszam!
Wanda, czym według niej jest ten chaos?
 Nazywa tak moje moce. To skąd je biorę i jak działają. I do czego mogą doprowadzić.
Steve, na czyje wsparcie możesz liczyć? 
 W kwestii schronienia kontaktowałem się z T'Challą. W ramach potencjalnego wsparcia z Coulsonem. Jednak najlepszą opcją byłoby dążenie do uniknięcia starcia lub do jak największego zminimalizowania go. Mścić możemy się później. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz