16 lutego 2017

o.

Krzesło tym bardziej będzie dla niej xD co by mógł mieć na oku jej zdrowie xD
Może chcą nakręcić coś a'la Deadpool? :p
/No ba, że dla niej. Choć pewnie bardziej nadawałby się do podreparowania Tony'ego, bo niby taki z niego geniusz, a jak przychodzi co do czego, to kończy wyburzając ściany w swoim domu, bo pluszak, którego kupił, nie zmieści się w drzwiach.
/Nie mam pojęcia co chcą nakręcić, poważnie :P Najpierw zapowiadają go jako "najpoważniejszy film Marvela", później jako buddy-movie, później jako "najśmieszniejszy film Marvela", więc albo wyjdzie z tego kompletny gniot, albo najlepszy film o Thorze.
W: Ty to powiedziałaś, może sama nakładasz na siebie presję? 
 Jestem po prostu zła na samą siebie, że tak wolno się uczę. Wciąż nie wiem nawet, co tak naprawdę potrafię, a minęło tyle czasu.
S: Żeby Bucky z porozu ciebie nie potrzebował obok.
 Ciężko powiedzieć czy mnie potrzebuje, skoro ostatnie miesiące spędził na opychaniu mnie od siebie na każdy możliwy sposób.

1 komentarz:

  1. Haha myślałam, że prędzej wybuduje nowy dom z myślą o tym pluszaku ;D I dla kolejnych i poprzednich, by żaden nie poczuł się niedowartościowanym pluszakiem ;p
    Zależy jak to wszystko wyważą, może dadzą radę xD Nie mówmy zatem "hop" xD

    W: Nie dowiesz się co potrafisz jeśli tego nie spróbujesz..
    S: Czasem gdy czegoś chcemy bądź kogoś potrzebujemy to tę osobę odtrącamy, by nasze prawdziwe intencje, smutki, cienie, nie wyszły na jaw.

    OdpowiedzUsuń