13 marca 2017

o.

Ale przynajmniej jakiś zapas scen jest, co nie budzi paniki a ją uspokaja :p nadgoniłaś już notki? :p
Haha ja wpisałam "mer!Bucky"
i oczywiście wyskoczył mi macający cycki Steve'a xD Stucky wszędzie! <3 
/Ciiiii.... Ale tak apropo notek - ta stucky pojawi się wtorek/środa.
/No właśnie niestety nie wszędzie, bo po wpisaniu podobnych haseł dotyczących Steve'a, w większości wyskakuje nam Stony. Ale syreni Bucky i tak wydaje być się popularniejszym motywem, także jeśli chodzi o ff. Ale jeśli chodzi o arty, to ten ma w sobie to coś.
I: To jak coś kupią od razu zgarnij instrukcje. Lepiej dla was.
 Tata Steve próbował. To nie jest takie proste.
S: Pewnie wolałby byś ubrał koszulkę "Bucky bierz mnie" albo "moje cycki cię lubią"
 O Boże, nie, proszę, tylko nie to... Wiem, że według niego najlepiej by było, gdybym założył stanik z push-upem i zaczął biegać po schodach, ale jestem na nie. Terroryzowałby mnie nagraniami tego przez dobre kilka tygodni.
B: i seksista z niego. Jak ty możesz z nim być?
 Jest przystojny i dobry w łóżku. Czego chcieć więcej?

1 komentarz:

  1. To już niedługo <333 Bucky zamiast "pokonamy fale" będzie śpiewać "pokonałem góry" xD
    Ale widziałam też chyba, jak to Steve wyławia Bucky'ego xD Więc to zależy kto, co wpisuje xD Moje google wie, że tylko Stucky się liczy xD
    https://twitter.com/daddyexo1/status/840983347153248256 - zagramy?
    Krwawy syren <3


    I: Czemu papa Bucky nie chce byście mieli instrukcje?
    S: No wiesz ty co? Potraktuj to jako małżeński obowiązek! Zrobiłbyś choć raz przyjemność
    B: Coś w tym jest

    OdpowiedzUsuń