13 marca 2017

o.

To już niedługo <333 Bucky zamiast "pokonamy fale" będzie śpiewać "pokonałem góry" xD
Ale widziałam też chyba, jak to Steve wyławia Bucky'ego xD Więc to zależy kto, co wpisuje xD Moje google wie, że tylko Stucky się liczy xD
[klik] - zagramy?
Krwawy syren <3
/No musi być niedługo, bo niestety po niedzieli będziemy już ich żegnać. Planowałam dać to właśnie tak w połowie tygodnia, więc najpewniej w środę.
/Nasz Steve miałby pewnie niezłe "zdziwko", jakby jego Bucky wywinął mu podobny numer, argumentując to tym, że ich bronił, bo ktoś go śledził i wpłynął za nim do piwnicy. Ciągle Buniu byłby taki słodziutki :P? I cóż, też widziałam taki art, ale tych Stony jest znacznie więcej. 
/I wybacz, ale nie zagramy :*
I: Czemu papa Bucky nie chce byście mieli instrukcje? 
 Nie wiem. Tata ma różne dziwactwa.
S: No wiesz ty co? Potraktuj to jako małżeński obowiązek! Zrobiłbyś choć raz przyjemność
 Choć raz? Aż tak mu ze mną źle, że musi się żalić? Biednak.
B: Coś w tym jest
 Jeszcze nieźle zarabia i zajmuje się dziećmi. Tylko ręki do kotów to nie ma.

1 komentarz:

  1. Odchodzą.. Ale na miesiąc <3 Takie pocieszenie xD
    Haha chyba dostałby zawału xD A co z rekinami?! ;p
    Ej no...Nawet na AA? ;o


    I: Przecież to nie jego ramię...
    S: On się nie skarży, sama do tego wniosku doszłam.
    B: Dlaczego nie dajesz nikomu instrukcji obsługi urządzeń agd i rtv? No i do tego Steve nie potrafi gotować.

    OdpowiedzUsuń