1 maja 2017

o.

Ale dzięki temu miałaby coś co ten wyjątkowo lubi? xD Ja na czytanie tego jestem za leniwa i stąd moje wpadki mniejsze i większe xD
Spokojnie, przez wolne nikt nie zwróci uwagi xD
/To nie łatwiej byłoby pobawić się od czasu do czasu w coś, czego nazwa kojarzyła mi się z Peggy :P? Biedni nie są, mogą pozwolić sobie na kilka zabawek z takiego fajnego sklepu dla dorosłych.
/Wolne wolnym, ale znowu pomiesza mi to w moim blogowym terminarzu. Najwyżej przesunę tydzień postaci na wtorek-sobota, albo będzie trwał dzień krócej. 
S: Masz kogoś na myśli?
 Jeśli chodzi o ludzi tak upartych, że aż niemal niereformowalnych, to cóż... Powiedzmy, że tak, mam. Prócz mnie, ponieważ swoje wady także dostrzegam.
 B: Wiem, że "nie". Innych odpowiedzi po tobie się nie spodziewam

1 komentarz:

  1. To niech Bucky będzie dziołchą to się upiję i dopuszczę ją pegującą mi Stevena!
    Albo poczekaj do przyszłego poniedziałku? ;p

    S: Bucky?
    B: Święto narodowe! Lecę to wpisać do kalendarza!

    OdpowiedzUsuń