4 maja 2017

o.

Bo jesteś NIETOLERANCYJNA? 
 Tak, wiem, jestem nietolerancyjną seksistką, która nienawidzi "silnych postaci kobiecych", a w ogóle to przy okazji jestem też grubą, pryszczatą feministką, grammar nazi, jestem wymądrzającym się kujonem i jednocześnie głupią idiotką, która wyżywa się na początkujących autorkach przez duże "B". Nieraz dowiedziałam się tego w internecie, nie będziesz pierwszą, która powie mi którąś część tego :P
A: Oj tam, oj tam.. Skoro jemu nie pomogła Sharon to już nikt nie pomoże.
 W byciu zbyt miłym? Mimo wszystko, ludzie mają jednak gorsze wady.
S: Jak na początku przed wojną czy na początku po wybudzeniu, czy na początku po odnalezieniu Bucky'ego?
 Ciężko wskazać mi jeden konkrety początek. Tak naprawdę dopiero po Azzano mogłem zacząć spełniać własne postanowienia, ale wszystkie te idee, którymi się kierowałem, powstały na długo przed tym. Wybiorę więc opcję pierwszą.
B: Taak?

1 komentarz:

  1. Em to sobie wybierz, co chcesz usłyszeć xD

    A: No ale wtedy będzie Ci z nim lepiej? Choć go uzupelnia Bucky.
    S: Pierwsza bramka, nie ma sprawy. Przy was po prostu inaczej czas się liczy.
    B: Nie?

    OdpowiedzUsuń