4 czerwca 2017

o.

To, że ja nie mogę być okrutna tylko Ty jesteś dla nas wszystkich! 
I to nazywasz syndromem sztokholmskim :P?
Sh: Udaje ci się ciążę ukrywać, czy już wszyscy mają chrapkę na dziecko?
 Staramy się, jak tylko możemy, by nikt nie wiedział. W tym przypadku "moje dziecko jest wyjątkowe" nie jest tylko pustym sloganem powtarzanym przez niemal każdą matkę. To drugi taki przypadek, o którym słyszeliśmy. Pierwszy, jaki można by zbadać. I to problem.
S: Rozkręcasz się Rogers!
 Och, dziękuję, staram się.
B: Nie starasz się o komplement.
 A dlaczego mam się starać o to, żebyś mnie komplementowała? Jak będziesz chciała, to będziesz chciała. Jak nie będziesz chciała, to w sumie jeszcze lepiej dla mnie.
  

1 komentarz:

  1. Nie! Ja jestem po stronie ofiar, a Ty oprawców xD

    Sh: Pozwolisz swoje dziecko poddać testom?
    S: Nie ma za co! Pochwały godny jesteś.
    B: I lepiej dla mnie, zgorzkniałego się nie rusza.

    OdpowiedzUsuń