7 czerwca 2017

o.

Ale w nim (Bucky) można zamoczyć? I patrz, ja go wspieram, TY SIĘ ŚMIEJESZ I ŹLE ŻYCZYSZ..
No kto jest okropny? No kto?
 A może nie można, bo się chłopak za bardzo wstydzi i spina, hym? Ja się chociaż martwię o jego zdrowie!
S: Pamiętasz dzień waszego poznania? A kiedy się zaprzyjaźniliście?
 Oczywiście, że pamiętam. Wiem, że on też pamięta samo to wydarzenie, ale tak odległe daty wciąż sprawiają mu problemy. I to nic złego. Miał wtedy siedem lat, ja miałem prawie jedenaście, ale wyglądałem na młodszego od niego. Zaczepił mnie taki jeden chłopak ze szkoły, a ja nie potrafiłem trzymać języka za zębami, więc chciał mnie pobić. Bucky rzucił mu kamieniem w głowę, a później przestawił nos.
B: Piasek się nie przykleił tu i uwdzie?
 Och, przykleił. Ale spokojnie, Steve ma sposoby, by się tego pozbyć. Było równie fajnie, jak wtedy, kiedy ten piasek się tam dostawał.

1 komentarz:

  1. Ale dałby radę się rozluźnić! Nie wierzysz w jego umiejętności :( kłamiesz że się martwisz! :(


    S: Uratował cię niczym książę! Jestem ciekawa jego reakcji na to, że te rocznicę chcesz obchodzić.
    B: Nie za dobrze się masz? Pewnie to był zwykły prysznic.

    OdpowiedzUsuń