9 marca 2015

Evelyn

Bucky: Witam Pana! Zastanawiam się o co mogę Cię zapytać, ale chyba już wiem. Nie wiem czy to pytanie już padło, ale czy coś czułeś lub czujesz do Czarnej Wdowy?
Sam: Od razu powiem, że bardzo Cię lubię, no i jak tam samopoczucie?
N: Witaj! Już kocham Cię za to, że założyłaś bloga o Zimowym Żołnierzu, będę często na niego wpadać + dodaję do polecanych. Jeśli chodzi o pytanie. Lubisz Bucky'ego? Jak myślisz nadawał by się na przyjaciela? Pozdrawiam <3

N: 
Zawsze wiedziałam, że ludzie kochają Bucky'ego! Lubię tą postać od dawna; za charakter, za przemalowanie nazistowskiego czołgu na różowo, za bójki wywoływane w barach, za WinterWidow, nawet za to, jak dobrze wyglądał w rajstopach :P
Bucky byłby rewelacyjnym przyjacielem. To typ, który dla bliskich zrobiłby wszystko, a ich problemy traktowałby jak własne, choć sam często trzymał w sobie negatywne emocje.

Sam:
Zadziwiająco dobrze.

Bucky:
Nie musisz być ze mną na pan. Mimo rocznika, nie jestem nawet blisko trzydziestki.
Z Natalią łączyło mnie o wiele więcej niż chciałaby przyznać. Nauczyłem ją wszystkiego, co potrafi. Ale to już nie ma znaczenia. Teraz... niech lepiej nie wchodzi mi w drogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz