9 marca 2015

Gall Anonim

Bucky, wyluzuj się! Trochę dystansu do siebie, rozerwij się. :-)
*Gall Anonim dobry humor ma* :D
P.S Mogę Ci pomóc przy zrobieniu wyglądu bloga, N. ;)
P.SS Kocham Twojego bloga, N. :> CHWAŁA CI ZA TO, ŻE ZAŁOŻYŁAŚ TEGO BLOGA.
Bucky moją postacią ulubioną stała się. :D
N:
Byłabym bardzo wdzięczna, jestem nieogarnięta pod tym względem.
PS. Nie dawaj tyle PS, bo co chwilę muszę robić edita :P!

Bucky:
Za kilka godzin skończę 93 lata, a czasem budzę się i nie potrafię nawet zawiązać  butów ani się przedstawić. Straciłem szansę na wszystko o czym kiedyś marzyłem. Chciałem po prostu spotkać miłą dziewczynę, założyć rodzinę, mieć pieprzony domek z ogródkiem i cholernego psa, ale zachciało mi się zgrywać bohatera*. Teraz jedyne co potrafię to krzywdzenie innych, a jestem zbyt słaby by strzelić sobie w łeb.

Tak, świętujmy!

* Bucky opowiadał o tym, gdy spotkał dawnych przyjaciół (on nadal był młody, oni umierali ze starości)

3 komentarze:

  1. 93 lata, ale wciąż młody na ciele i duchu, może to jest właśnie ta szansa? Sztuką jest znaleźć choć jedną pozytywną cechę w całym bagnie niekończących się upokorzeń, lęków, brutalności i zła i właśnie ta jedna rzecz mogłaby być światłem, które poprowadzi w dalszy mrok.
    *przepraszam za filozofowanie, ale to naprawdę fascynujący obiekt analiz*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście w dalszy mrok w sensie pozytywnym, rozświetlając wszystko wokół i niejako wskazując coraz to nowsze rzeczy i naprowadzając na właściwe tory.

      Usuń
  2. N, napisz mi na blogu o wyglądzie bloga. Coś poradzę.

    OdpowiedzUsuń