6 marca 2015

Rachel

Bucky jest zaniedbany w polskim fandomie :D!
Wszyscy: Ile macie lat? (jeśli można spytać)
Bucky: Jaki masz stosunek do Steve'a?
N:
Mieszczę się w przedziale wiekowym od 1 do 100. I zgadzam się, więcej Bucky’ego!

Sam:
34, ale mam wnętrze 20 latka.

 Bucky:
 Nie wiem, straciłem rachubę. Urodziłem się 10 marca 1922* roku- cóż, tak przynajmniej mi powiedziano, więc  biologicznie mam 93 lata. Nie wiem, o ile zestarzałem się od '44.
  Nie rozmawiałem z nim od incydentu nad Potomakiem, więc trudno mi się o nim wypowiedzieć. Wrogów rozumiem, a jego… Ciężko mi go oceniać, skoro nie wiem kim sam naprawdę jestem.

*Miałam do wyboru cztery różne daty urodzenia Buck’ego; 1925 (komiksy), 1922 (scena wycięta
z Avengers) oraz 1917-1916, które pojawiły się w jego biografii z CA:WS, więc wybrałam tą pośrednią ;) 10 marca pojawił się zarówno w komiksach oraz jego karcie z Avengers.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz