8 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

A ja tylko widziałam :/ Jakie to uczucie trzymać mózg? Serio mnie to ciekawi.

Prawdziwe błogosławieństwo ją zapewne spotkało. Mogę wiedzieć, co takiego ci zrobiła?
N: 300 post ^^

Bucky:
Nie mam czucia w protezie, więc nie opiszę jaki był w dotyku. Bardzo mi przykro, naprawdę.
Wierz lub nie, ale są widocznie osoby, które w jakiś sposób podniecała taka... kukła, a jej niezrozumienie niesamowicie bawiło. I to kukła ponosiła konsekwencje. 
I nie, nie posunąłem się do niczego o co można by mnie teraz osądzić. Po prostu kukła miała dosyć.
N: To sugestywne pocieranie twarzy przez jedną babkę (uciekło mi, muszę poszukać tego numeru) sprawiło, że ten motyw musi by

2 komentarze:

  1. Mam szczęście do jubileuszy :D

    James, nie chce mi się rozszyfrowywać twoich słów, ale mniej więcej przypuszczam, o co chodzi. Cóż, przykro mi, że i to (nie wiem jak to nazwać) ci się przytrafiło.
    Teraz to ja mam pech, bo taką miałam nadzieję, że jednak prawej ręki do tego użyłeś. No ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachel
    Przynajmniej już wiemy czemu Bucky jest uprzedzony do kobiet

    OdpowiedzUsuń