1 czerwca 2015

Ana Morgan

Owszem tłumaczyli niestety.
Iron to jednak żelazo bądź żelazko, więc...
Współczuję w takim razie widzom. Dobrze, że kochani polscy tłumacze na to nie wpadli.
Oglądałam ostatnio japoński zwiastun AoU, normalnie niczym film familijny, praktycznie cały film streścili, a na plakacie promocyjnym widnieje Clint obejmujący całą swoją rodzinę, a Avengers widać u dołu plakatu, baaardzo pomniejszonych o.o To dopiero masakra.
A wiadomo kto tego Pajączka zagra? Spider Man mnie jednak nie przekonuje i nie jestem zadowolona z jego udziału w filmie. To kolejna postać, której nie lubię i nie mam pojęcia dlaczego. Po prostu mnie odpycha :/
Wyobrażasz sobie Hiddlestonowego Thora? Oglądałam kiedyś przypadkiem nagranie chyba z jego castingu. Filmy chyba byłyby lepszą komedią od IM3 :D
Nie wiem, o co ci chodzi. Przecież Człowiek Żelazko ładnie brzmi :P Ale i tak nic nie przebije przetłumaczenia Rogue na Szelma, a Wolvierne na Wilk. 
Ciekawi mnie też jedno- skoro GotG przetłumaczyli na Strażników Galaktyki to dlaczego Avengers nie są przetłumaczeni na Mścicieli? Powinni zachowywać choć minimalną konsekwencję.
A pamiętasz chiński czy tam japoński plakat Thor TDW :P?

Raz mówią, że wybrany, a raz, że nie. Oficjalnie ogłoszono, że Pająk będzie mieć 16 lat i aktorów w tym wieku szukają. Faworytem jest ten z Gry Endera
Ja Pajęczaka nigdy nie lubiłam i będzie to jedyny film MCU na który do kina się nie wybiorę i wątpię bym w ogóle go obejrzała. Poza tym, no ludzie- Wdowa, Hawykeye, Hulk czy masa innych postaci nie ma nawet co liczyć na własne filmy czy choć odcinek serialu, a Parker dostanie piąty film i trzecią serię :/? 
I w czym niby taki Pająk przyda im się w walce z Thanosem? Obok Natashy, Clinta i Sama (Ant Man, Capa i WS w sumie też) to najsłabsza postać, która nie ma najmniejszych szans z kimś tego kalibru. Marvel powinien próbować odzyskać Fantastyczną Czwórkę, która idealnie wpasowałby się do uniwersum i przydała w bitwie.
Ja i tak was lubię :D No po niektórych, ale lubię :)
Co do Starka to się nie dziwię. Człowiek mocno szurnięty, że tak delikatnie to ujmę.
Sporo to na zmieniało w twoim życiu? Zajmujesz się jeszcze pomaganiem weteranom?
I że się zapytam, co z Wisem?
Ci, których miasta zostały zdemolowane przez armię robotów, jednak mniej.
Zwyczajnie wolę mieć w drużynie kogoś, kto nie będzie konstruował kolejnej globalnej zagłady za plecami zespołu. Z tego, co wiem, chodzi tutaj o ratowanie świata, nie jego ponowne niszczenie.
Zwyczajnie nie mam już na to czasu. Wszystko się zmieniło i trzeba było dokonać kilku istotnych wyborów. Wiem, że na moje miejsce wszedł ktoś, kto zna się na rzeczy i to może nawet bardziej niż ja, więc jestem spokojny. Jednak nadal robię za terapeutę, ale zespołowego. I przyznaję, że to dużo trudniejsze.
Kate mówiła, że jest idealnym materiałem na psa terapeutę. Ma w sobie to "coś" i chciałaby skierować go na odpowiednie szkolenia.
Nie powiedziałam, że to gorzej. Kolejne dziwactwo Any, ale nawet lepiej. Mnie wszyscy denerwują, rzadko spotykam osobę, która by tego nie robiła. Więc dobrze... i nie liczę, że zrozumiesz.
Tak sądziłam, dlatego bałam się zapytać.
Nie, nie rozumiem. Och, i przecież ja nie gryzę. 

+ Uśmieszek dla Any

1 komentarz:

  1. Właśnie, nie zwróciłam na to uwagi. Może GotG wydał się im za długi :P
    Nie wiedziałam :(
    Do tej pory jak oglądałam filmy z nastolatkami to grali ich aktorzy grubo po 20, a nawet 30 o.o Ciekawe co im się teraz stało, że zatrudniają "odpowiednich wiekowo"? Byle by dzieciak nie spieprzył filmu (stara się znalazła ^^).
    To dla mnie też nie pojęte. Tyle tych filmów o SM powstało, a ja może z jeden widziałam. Nie rozumiem tego całego szału na tego bohatera. Nie wiem, czy to z nim jest coś nie tak, czy ze mną, że go nie lubię :P SM był pierwszym super bohaterem o jakim usłyszałam i od tamtego czasu go nie lubię, wręcz mnie odpycha. Kiedy się dowiedziałam o jego udziale w CW, załamka normalnie :(
    Hulk miał już kilka filmów, co prawda nie z panem Markiem i nie były to jakieś nadzwyczajnie dobre filmy moim zdaniem. Co do Czarnej Wdowy i Hawkeye'a to filmy tylko o nich bym sobie chętnie obejrzała (tak obejrzała bym film z Natashą w roli głównej :P) albo coś w stylu "co się wydarzyło w Budapeszcie" :D
    Nie mam pojęcia, Thanos zmiażdży go jednym palcem... a zresztą każdy by to zrobił, więc...
    F4 i od razu Cap przed oczami *.* Steve miałby swojego sobowtóra :D
    I N, słodziak ^^

    Niech się cieszą, że przeżyli, a nie... Niewdzięczni.
    A Starka to powiesić albo nie wiem, jakieś ciężkie roboty, czy coś, żeby te głupie pomysły mu z głowy całkowicie wyparowały, bo to niebezpieczny człowiek jest z jakimiś urojeniami i paranojami.
    Wis robi karierę :D

    Też nie, nie ważne.
    Nie chciałam po prostu wywoływać nieprzyjemnych skojarzeń i pastwić się nad twoją psychiką.

    OdpowiedzUsuń