16 czerwca 2015

Ana Morgan

Wiesz co jest najbardziej przerażające? Że ja jestem dziewczyną i w życiu bym nie wpadła na to, by opisywać długie nogi i talię faceta, a już żeby to opisać w opowiadaniu to naprawdę trzeba mieć buuuuujną wyobraźnię, jeśli tak w ogóle można to nazwać :P
I owszem, podbudować można, ale w moim przypadku to aż mnie coś skręca, jeśli zdanie chociażby jest niepoprawnie zbudowane. Nawet błędy ortograficzne mnie tak nie rażą, jak bezsensownie ułożone zdanie.
+ Pan Evans z brodą i życie staje się piękniejsze ^^
Moim hitem i tak jest rosyjska sierota o srebrnych oczach, która która w wieku dwudziestu trzech lat skończyła już studia, wyrobiła specjalizacje z genetyki i została szefową działu w międzynarodowym koncernie pana Batmana, a w wolnych chwilach jest światowej sławy złodziejką o pseudonimie "Złota Pantera". Jest też wnuczką Agentki Carter i traktuje Kapitana Amerykę jak coś, co przyczepiło się do jej podeszwy i niegodne jest jej cennego czasu, a Czarna Wdowa, która oczywiście boi się pani Pantery i wgl. jest brzydka i głupia,  to przy niej zwykła amatorka.
Te dwadzieścia trzy lata, doktorat, specjalizacja i posadka dyrektora. I kłótnia z ałtorką, że ona wcale nie musi przestrzegać zasad poprawnej pisowni i my- hejterzy oczywiście, mamy przestać bawić się w "gramar nazi" (tak, napisane z błędem) i jej nienawidzimy. 
A jak N widzi błędy w każdej linijce  i zaczyna zaczyna je wypominać, to już musi coś znaczyć :D
+ O tak: klik <3 Naprawdę trzeba się postarać, by pan Evans wyglądał kompletnie aseksualnie. A Marvel dał radę :P
To chyba nie chodzi nawet o staromodność, tylko o to, że Tony jest winny temu co się stało najbardziej z was wszystkich, a nie poniósł nawet żadnej odpowiedzialności. Ktoś powinien mu w jakiś skuteczny sposób wybić takie pomysły z głowy, by nie powtórzył tego po raz kolejny "chcąc ratować ludzkość".
A jaka była twoja reakcja, gdy zdałeś sobie sprawę, że Clint ma rodzinę, o której praktycznie nikt nie wiedział?
Są równi i równiejsi, a Stark to zawsze Stark- tego się nauczyłem. Howardowi też wiele uchodziło na sucho, ale nigdy na aż tak wielką skalę. 
Zwyczajnie byłem zdziwiony, bo nigdy nie spodziewałbym się, że... ktoś taki jak Clint ma dom na farmie, żonę i dwójkę, no trójkę dzieciaków. Zwyczajnie mi to do niego nie pasowało. Ale już przyzwyczaiłem się do tego, że tajemnice ludzi z SHIELD mają własne tajemnice.
A to się dopiero zacznie Clint. Cooper podrośnie zaczną się dziewczyny i naprawdę duże problemy, Lila wejdzie w okres dojrzewania, jej huśtawki nastrojów to może być dla ciebie ciekawe przeżycie, a potem to wszystko powtórzy się z Nathanielem :D Chyba cię pocieszyłam :P
Gdy Nathaniel dorośnie, będę mieć już jakieś doświadczenie po armagedonie urządzonym przez Coopera, a za drugim razem wszystko ponoć jest prostsze i będę mieć już na karku... będę wtedy stary jak diabli.
Lila ma zakaz dorastania i koniec.

1 komentarz:

  1. No co się czepiasz :P Dziewczyna ma spusta, tylko pozazdrościć ^^ Niektórzy ludzie nie potrafią niestety z godnością przyjąć krytyki, przytaknąć, zauważyć swój błąd, bo uważają się za najmądrzejszych, a nawet jednego sensownego argumentu nie potrafią podać. To przykre.
    Patrząc na filmy Marvela to Czarna Wdowa też jest dość "ciekawą postacią". W wieku 6 lat pracowała dla KGB, w wieku 25 lat (IM2) była już agentką T.A.R.C.Z.Y. i to raczej zaufaną, a już miała zepsutą reputację. Też się dziewczyna pośpieszyła ^^
    Ty się ciesz, że mu teraz włosów przynajmniej nie przylizują, jak w pierwszych Avengers, w których moim zdaniem wyglądał jak figura z wosku :D

    O ile się orientuję to Howard nie doprowadził do zniknięcia miasta z powierzchni ziemi.
    Ta ja też byłam zdziwiona i lekko rozczarowana, ale niech mu się wiedzie. Facet przynajmniej ma gdzie wracać, ma po co walczyć. Ty byś tak nie chciał?

    Jestem pewna, że Nate też cię czymś zaskoczy, że nie będziesz w stanie z krzesła wstać. I tak będziesz strasznie stary :P Ile będziesz miał? Grubo po sześćdziesiątce co?
    Biedna Lila :( Ja współczuję jej adoratorom. Czym ich "przez przypadek" potraktujesz? Elektrowstrząsy, czy taką strzałą co wybucha? A zapewniam cię, że potencjalnych zięciów może być wielu ^^

    OdpowiedzUsuń