17 czerwca 2015

Ana Morgan

Ja myślisz, że ja nie jestem? Ja nawet nie wiem, co chcę w życiu robić, a ta już światowa kariera :(
Logika Marvela. Pewnie dziewczyna w końcu skończyła szkolenie, chciała zaszaleć, zrobiła małą rozróbę i od razu pojawił się Clint, niosąc pomoc jej umęczonej duszy. + Ckliwa historyjka, jakim to ona jest potworem. Mogła by posłuchać Bucky'ego to od razu zamknęłaby jadaczkę i odkryła sens życia :P Ale i tak ta ruda grzyweczka przebiła wszystko :P
Bucky nie tylko morderca, ale i pedofil. Faktycznie facet się z tego bagna nie wygrzebie :D
I ten kapturek wraz z maską i skrzydełkami ^^ Dowód na to, że każdego można po brzydzić i upiększyć :D + Niezwykle inteligentne i wnikliwe teksty pana Ameryki :P
Upaćkanego krwią :D Co ty znowu z tą płytkością. Czasami trzeba popatrzeć sobie na kogoś przystojnego, bo w mojej okolicy takowych jest nie za wiele :P 
Nie ty jedna, ja często nie mam bladego pojęcia, co mi odbiło i co w ogóle robię :P 
Dlatego Marvel zwyczajnie głupio postąpił, wprowadzając ją w taki sposób. Romanowa wyrabiała sobie reputację przez ponad pięćdziesiąt lat (a nie niespełna pięć) i to miało sens. Miała też serum, które choć trochę pozwalało jej równać się z resztą drużyny. Ta Natasha jest stanowczo za młoda i tak naprawdę nie wyróżnia się niczym szczególnym, bo takie same umiejętności mają choćby Melinda May czy Bobby Morse z AofS. 
Te kucyki i grzyweczka, które z trzydziestolatki miały zrobić nastolatkę <3 Zawsze śmieszyło mnie obsadzanie dwudziestoparolatków czy trzydziestolatków w rolach licealistów.
Bywało, że dojrzałość emocjonalna Bucky'ego podobna była do tej kilkuletniego dziecka, więc które z nich tak naprawdę miało małe odchyły?
Muszę to powtarzać, bo nie będę mogła przestać :P No przyznaj, że ma w sobie to coś:
Też tak myślę, Steve! To była pierwsza myśl, kiedy to obejrzałam.... tzn. przeczytałam... no kiedy w ogóle się o tym dowiedziałam. Jak nic muszą to mieć zapisane jakoś w genach.
Dożywotnio chcesz być Capem? Ja rozumiem, że dostałeś serum, żeby chronić świat, ale kiedyś trzeba przejść na emeryturę. Ale na randkę to byś poszedł :D
Właśnie- dostałem serum. Będę starzał się wolniej niż inni i choć nie mam pewności, jak długo tak naprawdę będę żyć, wiem, że zostało mi jeszcze sporo czasu do emerytury. 
Mam dość specyficzny zawód, który raczej nie sprzyja rozwijaniu życia osobistego. Nie wyobrażam sobie połączenia tego z posiadaniem rodziny, czy choćby z byciem w związku. Clintowi się udało, ale to jeden z niewielu wyjątków.
O ten haczyk mi chodziło :P
O patrz, a ja myślałam, że po Laurze :/ To może się jednak pomyliłam z tą ilością potencjalnych kandydatów :P
Jestem obrażony o to nawet bardzo. Jak można kwestionować mój urok osobisty i aparycję?

2 komentarze:

  1. A czo to za Konczita? Z czego to? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa! Kolejna kobieta z brodą! Jakiś wysyp ostatnio :P
    Ja bardzo żałuję, że Natasha nie została wprowadzona jako czarny charakter do IM. Kiedy zabierałam się za drugą część właśnie taką miałam nadzieję, a tu nic niestety. Bardzo bym chciała zobaczyć walkę pomiędzy tą dwójką, bo jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, drobna kobietka i blaszak ^^ Tak w ogóle to jak Romanowa atakowała Starka? Strzelała do niego czy co :3
    Te wszystkie seriale typu Teen Wolf czy zakochane wampirki i inne takie, gdzie by odmłodzić 30, a nawet czasami 40 letnich aktorów ubiera się ich w kolorowe ciuszki, na żeluje włosy lub właśnie zrobi inne słodkie fryzurki i makijaż.
    Serio mnie się pytasz? A zresztą odpowiem ci po Bucky'owemu (chyba wymyśliłam nowe słowo o.o): "I tak nikt w to nie uwierzy, bo tak jest prościej. Łatwiej jest znaleźć kozła ofiarnego i zaspokoić społeczeństwo" ^^ Proszę :P

    Dobra, niech ci będzie. Niedawno skończyłam kłótnię z takim jednym i nie mam ochoty zaczynać drugiej.
    (N już nawet nie pamiętam, czy o to pytałam Capa, więc jeśli tak to wybacz :D) A co sądzisz o nowej drużynie Avengers? Dają radę? Będą z nich ludzie? Jak idą treningi? No i trójka nowych kompanów, czyli Wanda, Vision i Rhodes :) Co o nich myślisz? O i jeszcze powiedz cos na temat Pietro, bo jego śmierć mną wstrząsnęła :(

    Ja tylko żartowałam, Clint :P Nie byłabym sobą, gdybym komuś nie dokuczyła :P Ale i tak sądzę, że Lila jest bardziej podoba do Laury.

    OdpowiedzUsuń