1 sierpnia 2015

Julia Szałwińska

N na racja kto nie polubi Jamesa :) a szczególnie z rozwianymi włosami i oczętami jak u Kota ze Shreka *-*
Komiksowy Bucky to też niemały przystojniacha. Po lewej Bucky sprzed obsadzenia pana Stana w tej roli, a po prawej po. Widać, że autor trochę się zainspirował ;)
Poza tym, Buckyś w jednej chwili potrafi kopać tyłki jak prawdziwy badass, a w drugiej robić słodkie oczka do swojej królowej, Bo on naprawdę poderwał kosmiczną królową.
James uświadomię ci jedną ważną rzecz: ,,Ja nie zrzędzę" to zrzędzenie. Czemu tak bardzo nie lubisz tej maskotki? Nie jest jakaś obrzydliwa, tylko nosi rajstopki. ;)
Niby kiedy ostatnio zrzędziłem? Jestem bardzo miłym człowiekiem. 
Bo to maskotka, która nosi cholerne rajstopki. Byłem żołnierzem, więc nic dziwnego, że to... coś było dla mnie upokarzające.

2 komentarze:

  1. N masz rację widać że zainspirowany :) włosy i broda lepsze :D i poza tym: kosmiczna królowa? O czym my nie wiemy James? ;D
    James w takim razie kto zrobił tego miśka? I po drugie: wiem że faceci mają swoją dumę itd, ale bez przesady... W końcu to tylko miś. W dodatku jakby nie patrzeć jest słodki :)
    Sam, Clint: Co sądzisz o Bucky Bear? Prawda że nie jest taki zły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. James jeszcze coś: twoja proteza buczy, czy ogólnie wydaję jakieś dżwięki?
      N koleżanka zaczęła pisać ff o Jamesie i spytała się mnie w którym roku spadł z pociągu. Nie wiem czy w 44r, czy raczej w 45r? A ty jak sądzisz? :)

      Usuń